Balkongdilemma.

image2132


Idag fick jag frukost klockan halv 4. Annledningen till det va för att jag hade en inbokad promenad å sushilunch men vissa människor har helt enkelt inte vett att höra av sig när de får förhinder. Finns det någonting värre lr? Efter att ha ringt och sms`at i 2h gav jag upp och drog iväg till Prix och Jysk med mamma.

Nu är det knöckfullt på balkongen. Stod och hade beslutsångest inne på jysk, (säg nångång jag inte har svårt att bestämma mig?!) Vet ju att jag har en stor balkong men jag var ändå tveksam ifall det skulle bli mkt med 2 stolar + bord iomed att jag har hängmatta och blombänk oxå. Har monterat ihop allt o nu står det på plats. Vet inte riktigt om jag är nöjd. Tror det va dumt att köpa blombänken för det blir lite för trångt tycker jag. Skulle kanske kunna lämna tebax den MEN den är ju så
söööt =) Måste fundera lite på vad jag ska göra med den...

UPDATE: Fan, ju mer jag googlar på balkonger desto mer missnöjd blir jag med min egen. Nu vill jag ha nått helt annat. Det där hemska sterila bordet från jysk ger ju inte alls den där hemtrevliga känslan som jag vill ha. Men jag kommer aldrig hitta de "rätta" möblerna så då kommer jag inte ha nåra möbler på hela sommaren istället. Får piffa upp det med massa blommor istället tror jag........

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska behålla den , den var ju skitsööt..

Postat av: Alexzandra

Liijnaa: I will :)

2008-05-09 @ 15:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback