Barbeque at my balcony ....

image2129

Längtar tills imorgon. Då ska jag åka och köpa en elgrill & möbler till balkongen. Har intalat mig själv att det är smått idiotiskt att låta 5000kr bara sitta på kontot. Dem ska användas till en flygbiljett till Miami men eftersom jag inte kan betala den förens lönen anländer då den kostar 6500:- så kan jag lika gärna "låna" av dem så länge ; ) 16 dagar kvar till lön och endast 1 nudel paket och lite kycklig i frysen kommer man inte långt med. SÅ imorn blir det stor grill på min balkong. Grillspet med champinjoner, kött, minitomater, korv, paprika... sen ska vi grilla laxfilèr. Här snackar vi riktig barbeque, kan leva på grillat hela sommaren! Så alla mina vänner, gissa vart vi ska hålla till om kvällarna i sommar?

Hjärtligt välkomna! image2130

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej snyggo!! Vi lyckades lämna tillbaka tavlan, haha:) så de löste sig... har inflyttning/födelsedags fest 31 maj så då nhoppas ja du kommer;) fyller 20 whieeeeeeeeee... bolaget alkis haha

P&K

2008-05-07 @ 11:27:25
Postat av: Alexzandra

Jenny: Gu va schyst! :) Jag kommer gärna, lönehelg då juh och 20års fest, inga dåliga grejer! Puss

2008-05-07 @ 12:04:57
Postat av: Tess

kan oxå leva på grillat sommaren lång, såå gott!!

Postat av: Christel

Guuuu va gott!! Ska släpa fram grillen ja med nu... :)

2008-05-07 @ 12:29:09
URL: http://christelsanchez.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Tess: Då gör vi det tycker jag :P

Christel: jag har precis monterat min nu, redo för att användas =)

2008-05-07 @ 16:37:11
Postat av: Emma

Gud vad mysigt=)

2008-05-07 @ 16:41:25
URL: http://emmmz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback