Bloggarna tar över världen.

Ingen nyhet att bloggarna är det hetaste sen en längre tid tillbax. Själv började jag blogga för 3 år sen. Men på den tiden använde jag bloggen som en internetdagbok och jag va anonym. Med anda ord kunde jag skriva om mina innersta tankar och jag förväntade mig inte kommentarer som jag gör idag =)

På Personalfesten igår diskuterade vi hur vida man är FÖR öppen i bloggen. Jag kände nästan att jag fick stå till svars för att jag ens hade en blogg. In real life är jag en mycket öppen person. Jag har inga som helst problem att prata om känslor, erfarenheter o mina åsikter för främmande människor. DÄRFÖR tycker inte jag att det är några konstigheter att jag är likadan i bloggen. Bloggen avspeglar ju ändå ens personlighet ganska mkt. Åtminstone för mig! Sitter ju inte och försöker vara någon annan än den jag är. Att en person sen säger till mig att hon aldrig skulle kunna skriva om ditten eller datten för att det är för privat, det respekterar jag till 100%. Dock förväntar jag mig då även att denne person ska respektera vilken sorts person jag är och därigenom får jag skriva om vad jag vill i min blogg. Alla verkar inte förstå att man kan ha skilda åsikter ibland.

Jaa.... annars så va p-festen en trevlig sammankomst helt klart. Dock lite seg, hade behövt lite spel, lekar och sprit efter maten där kände jag :) blev lite hängigt och jag hade inte bestämt mig vidare jag ville supa till och gå ut eller vakna upp utan baksmälla. Fast redan runt 22 började sängen kännas lockande så det bar hemåt vid 00.30.

image2174
 ( Jag hoppas verkligen inte att någon känner sig uthängd nu!! image2175 )

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Måste ju bara säga att du är otroligt vacker :)

Postat av: Kamilla

haha... det var andra gången jag var där så jag är inte världsvan jag heller! =p hehe...

2008-05-11 @ 16:04:21
URL: http://milixen.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Emelinda: Thanx! :) Glad jag blir.

Kamilla: OKi, hoppas det va bra då? Hört att de har god mat iaf ;)

2008-05-11 @ 18:00:53
Postat av: Jag fotbollsspelarn

Va mysigt med p-fest! =)

2008-05-11 @ 18:47:22
URL: http://tgif.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Fotbollsspelarn: Alltid! :)

2008-05-11 @ 23:07:09
Postat av: Hanna

håller med dig! och diggar man inte vad någon skriver så läser man helt enkelt inte!

2008-05-12 @ 01:59:05
URL: http://tvelve.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Hanna: Självklart inte! :)

2008-05-12 @ 09:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback