Deadwomen

image2121

Förra helgen var det revbenen och den här gången är det långfingret. Det ser ut som en tjockkorv och jag har ingen känsel i det. Skiten är säkert brutet efter att jag klämde det i en bildörr. Börjar inse att jag antagligen kommer slå ihjäl mig på fyllan en vacker lr jag menar regnig dag...Annars finns det inte så mkt mer att säga om gårdagen. Det är svart som vanligt och jag drar slutsatsen att jag hade roligt. Så grymt laddade som vi va, började drinka här hemma vid 16 redan! - Soffsova, kyssar, svartsjuka, trasiga rutor å poliser. En heeelt vanlig drama-party-kväll. That`s what we like ;)

Har ätit sushi för 3e gången denna vecka. Mmm... Hej då bakispizza.

Kommentarer
Postat av: m0a

Låter som en spännande kväll i karlskoga :)

Postat av: Alexzandra

M0a: Verkligen. Karlskoga kan allt bjuda på bravader :)

2008-05-05 @ 08:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback