Fredagstrams.

image2111

Kan inte tro att klockan bara är 15.30. Det känns som det är kväll redan. Kanske beror på att jag gick upp lite tidigare än vanligt och har fått en del uträttat idag =) Vilket fall som helst är det fredag och det regnar. Har blivit så bortskämd med vädret senaste 2vec så jag märker va mkt vädret gör med humöret. Hoppas verkligen det är strålande sol imorn när det är marknad. Är sugen på att ta en cider på en uteservering innan kvällens utgång. Dock ska det regna men jag håller tummarna ändå!

Sitter hemma hos mamma och har precis ätit god köttfärspaj.
Funderar lite på vad jag är sugen på att göra ikväll :-D

Kommentarer
Postat av: lissa

gå ut kanske och hålla mig sällskap i baren då ja jobbar:P

Postat av: m0a

Attans vad sugen jag blev på godis när jag såg bilden !

2008-05-02 @ 16:54:03
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Lissa: Har precis gjort upp planer :) Dessutom har jag ingen frivillig som skulle vilja följa med mig, haha. O det räcker nog med statt imorn för min del! men tack för inbjudan sweetie, hahaa.

M0a: Va tror du jag blir då? Just marknadsgodis är det bästa jag vet men imorn smäller det ju, haha. Marknad alltså, längtar lika mkt varje år. :-O

2008-05-02 @ 17:26:55
Postat av: m0a

Oh just det ! Jag älskar också det. vilken tur att du påminde mig om att det var i morgon, annars hade jag blivit utan.

2008-05-02 @ 18:26:12
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: m0a

jaa det vill jag med ! ikväll kan man inte göra annat än att sitta inne och sega .

2008-05-02 @ 18:45:35
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

M0a: Va så lite så ;) du hade nog fått höra om det tids nog så du hunnit ner och handlat på dig lite karameller, hehe.

2008-05-02 @ 18:56:08
Postat av: Madde

Smarrig bild, hehe..! Jo det var trevligt och du har rätt - brasan klarar man sog nog utan nu för tiden... =) Men det luktar ju så gott...

2008-05-02 @ 23:02:25
URL: http://visby1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback