Helg i förskott.

image2217

Klockan tickar sakta när man tittar på den. Jag & Sandra bestämde förra veckan att vi skulle ta fredag redan idag. Det tyckte jag va en superbra idè. Hade det inte vore för att vi båda va fattiga tills idag hade vi nog tagit lillhellg redan igår : ) Vi har bokat bord på indiskan kl 18. Vi ska sitta där och bara äta och dricka vin och prata om livet. Inga tider och passa utan bara njuta av att det är "Fredag" hehe. Så trevligt ska det bli. Om klockan bara ville snabba på lite. Kan nästan inte hålla tassarna borta från vinet som står i kylen. image2216

Kommentarer
Postat av: Man & Mode

http://vinn.tjenare.se - Tävlingen för dig som aldrig brukar vinna! :)

Postat av: Annika

åh gud så gott med vin...Skulle verkligen vara behövligt nu:)Men för min del får det vänta till måndag efter tentan, men då jäklar;) Då börjar min helg. Vad skönt att ta fredag redan idag.. Helgen blir ju så mkt längre då!

2008-05-22 @ 21:55:16
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback