Hollywood - 5kg

Sitter och tittar på diverse hollywoodgossip sidor. Hollywood verkar ha tappat ett par hg lr om de spenderat ett par extra timmar på gymmet. Who knows?  Brittan, Paris & Maria Carey ser ut att jobba på beachsäsongen iaf... Nice for them! Tror fortfarande att det är fel på min nya våg där hemma, den visar inte siffrorna jag vill se, god damn it. Undra om jag ska skylla på att jag tränat styrketräning mkt på sistone? Ah, så får det bli :)

Här har vi Mr Bristning & Mrs Very skinny.

image2128

Kommentarer
Postat av: G.

Beach ´08... Long way to go även för dödliga.

Postat av: A

Men Paris lär ju inte behöva tappa några fler hekton...too skinny-too ugly.

2008-05-06 @ 15:38:11
Postat av: Alexzandra

G: Jag vet :-S Bara att kämpa på...

A: Nej jag skrev inte att hon behövde. Men tydligen försöker hon göra en "nicole" :S Ful, ja!

2008-05-06 @ 15:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback