Klänninghysteri.

Båda är jätte söta, ska inte försöka få er att tro annat! Personligen skulle jag inte ha något imot att de hängde i min garderob. MEN har hela sveriges kvinnliga befolkning samma smak? Tycker verkligen ALLA att dessa klänningar är to die for? För modebloggarna verkar praktiskt taget kapabla till att slå ner varandra för att komma över denna klänningen? (syftar på den första) Som min kära vän Emma skrev, är det gjord av guld lr? Har vi missat något? :) i alla fall, OM man nu SÅ gärna vill ha den/dem gå in på tradera och buda. Dock får ni betala över 1000lappen. Mmm, det handlar väl bara om HUR MYCKET man vill ha dem.

 H e r r e g u d !

hysteri hysteri2


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag håller med dig, folk är ju som tokiga och jag tycker inte den är så fin alls!! ha en bra dag! kram kram!

Postat av: Madde

Jag tycker inte att de är to die for. Den första av dem är söt och jag skulle inte ha ngt emot att använda den, den andra är inget särskilt, varken speciellt snygg eller ful. =)

2008-05-19 @ 14:06:38
URL: http://visby1986.blogg.se
Postat av: Tess

den första e ju skitsnygg, men lite konstigt det blivit sån hysteri ändå!

2008-05-19 @ 14:42:21
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Karin

Visst skulle jag få dom kunde jag väl använda dom en gång eller 2 men jag skulle aldrig gå o lägga pengar på dom...Kan väl bero på att jag inte e så spec hipp...haha* Eller så kanske jag inte har ngn smak =(
Hoppas du haft en toppenhelg!
Kram

2008-05-19 @ 15:01:33
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Jennie

Söta på rätt person, men för mig är de lite väl...? blommiga ?!

2008-05-19 @ 15:02:56
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: pernilla

jag visste inte att de var sånt hysteri över denna lila blommiga klänningen förens jag kom hem från sthlm och köpte den själv ... då läser jag om den i bloggar och sett den på tradera de är iaf inte lika mkt hysteri som den först och de är väl tur men förstår ändå inte hur folk kan betalaså mkt pengar för en klänning från hm

2008-05-19 @ 15:41:30
URL: http://phernillak.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Caroline: Det läskiga är att folk är tokiga. Å att de sitter och beklagar sig i bloggarna för att de inte fått tag i dem! :-S

Madde: Jag skulle helt klart kunna gå och köpa dem i affärern. Tycker de är söta! Men att hänga på dörrarna och betala det dubbla för dem är bara sinnes.

Karin: Precis. Eftersom jag vet att jag är en sån person som inte använder samma plagg mer än ett fåtal ggr så vill jag inte slänga ut typ 1000kr för en klänning som MÅNGA faktiskt kommer komma med i sommar. Man ska ju inte köpa nånting för att alla andra vill ha den. Man luras att man tycker den är snygg tror jag.

Tess: Ja, vad är det som gör att ALLA vill ha den? Och typ gör vad som helst för att få den. hahaa.

Jennie: Det handlar egentligen inte om ifall klänningarna är fina lr inte. Bara det att helt plötsligt har alla samma smak =)

Pernilla: Jag har faktiskt skickat efter den lila från hm, den är ju inte i närheten så populär som den andra som det bloggats om i månader. Men jag märkte idag att det börjar blir lite hysteri även den oxå. Men jag köpte den iaf för att jag tyckte den va söt och inte för att hela Sverige tyckte det :) Så du o jag kommer väl vara twins, om den passar så jag behåller alltså.

2008-05-19 @ 16:34:36
Postat av: Pernilla

mm jag såg att de hade släppt strl 34 och 36 på nätet men de var de ändå strl också =)jaja de är svårt att inte ha likadan kläder så

2008-05-19 @ 18:34:43
URL: http://phernillak.blogg.se
Postat av: Hanna

hängde tre rackare kvar i strl 34 på H&M idag, nästan så jag tänkte köpa dom för att sälja vidare.. haha

2008-05-21 @ 01:34:23
URL: http://tvelve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback