La la la...

image2133

Hatar när man vaknar upp och karl`n redan gått till jobbet. Som nu. Men så hörde jag att dörren öppnades här nyss, - Hallå?.... (vem fan kommer nu tänkte jag) Så kommer M in med solbrillsen på plats och bagerifrukost i handen. Vissa kör med flexibla arbetstider. hahaa.

Ett annat faktum är att jag är uppe tidigt. Men vet inte vad jag ska sysselsätta mig med. Utemöblerna åker iaf tebax, de är för sterila & jag vill ha en hemtrevlig balkong. Så skruva ner dem kanske vore läge. Fast va tusan, det är ju roligare att kolla cashmere mafia. :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Är du peppead love? För mig blir det två mins cardio idag mellan varje muskelgrupp! Hade världens tjockisdag igår så är enormt taggad:)

Postat av: Alexzandra

Ingrid: Woho, låter super! jag är på :-D

2008-05-08 @ 09:40:53
Postat av: Karin

Visst e det skoj o grejja?
Jag e inne i en riktig fixar-fas nu.
Bagerifrulle e ju aldrig fel, sj fick jag nöja mig med en kopp kaffe o en cigg på balkongen i solen men det va inte fel det heller! Haha*

2008-05-08 @ 09:46:29
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Jenny

Faaan va go... han verkar helt super in love i dig ju!!:)

2008-05-08 @ 10:46:26
Postat av: Lina

Svar: tackar! :)

2008-05-08 @ 11:39:30
URL: http://lastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback