Looking back...

En liten utmaning jag fann, inte ofta jag antar men nu vart jag sugen image2191

För 5 år sedan......: Var inne på mitt tredje år tillsammans med min första stora kärlek F. Passionerat & tufft förhållande. Minst sagt. Alla energi gick åt till han o mej. Ja, kämpigt år....
För 4år sedan......: Fick körkort och köpte min underbara blå cab. Min andra stora kärlek, hehe. Den bästa sommaren Ever!! road-trips-med-girlsen. Flyttade även hemifrån hösten 04. (blev oberoende för första gången!)
För 3 år sedan......: 3 veckor före studenten, 2 veckor före studentresan, Do i have to say more? Happiest time in my life!!! Ta mig tillbaka <3
För 2år sedan.......: Var nykär, arbetslös & hade precis bokat resa till Turkiet. Min hemadress var fortfarande i Göteborg men var i  flytt mellan Gbg och Smögen.
För 1 år sedan......:  Hade fullt upp med att hinna med 3 jobb samtidigt som jag funderade på livet och hur jag ville leva det. Var sambo med P här i Karlskoga.
För 3 månader sedan.....: Velalex. Jobbade som en galning inför en resa som inte blev av.
Igår......: Va i Örebro med M.
Idag....: Träning, mat hos mamma, fika med Sandra.
Imorgon....: Mat & vin drickar kväll med M.
Om 1 år.....: OJOJ. Har lovat mig själv att inte planera så långt framåt, blir bara besviken då. Jag hoppas jag fått ro i själen, är mindre rastlös... Vågar man hoppas på att vara tillfreds med sitt liv/vardag? typ, vara lycklig? : )

~ Attans va sugen jag blev på att läsa gamla dagböcker nu. Så får det bli. Gör gärna utmaningen och hojta till när ni gjort det så jag kan kolla. Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att tänka tillbaka :) Kanske ska ta och anta utmaningen jag med! För att svara på ditt inlägg lite längre ner så är jag nog en typisk mellanmjölksvensk. Äter gärna lite av godispåsen sen vill jag spara lite på den, sover gärna lagom länge osv haha! Dock dricker jag bara lättmjölk :) Ska ju vara i kga i sommar och tänkte kanske köpa ett träningskort då, vet du var 10-kort alternativt tremånaderskort kostar?

Postat av: Alexzandra

Annika: 10-kort kostar 600kr. Själv hade jag kvartalskort på autogiro och då drogs det 525kr/mån, så jag antar att det kostar likvärdigt om man köper det i en klumpsumma (ev billigare!) Månadskort 550kr. Mellanperson, där ser man :) En svensson med andra ord. hehehe. Ja, tycker du ska anta utmaningen, helt klart!

2008-05-15 @ 23:50:26
Postat av: Marieh

Vilken rolig lista att fylla i. Lite kul att tänka tillbaka på vad man gjort. =)

2008-05-16 @ 09:26:21
URL: http://Marieh.blogg.se
Postat av: mandy

Har sett den här listan på några bloggar och har oxå blivt sugen på att läsa gamla dagböcker:) men jag skrev dagbok på lunar, å jag raderade den för några år sen.. så himla trist, skrev flera gånger om dagen sen jag var typ 12-13:p
Titta in på min blogg senare för jag antar nog utmaningen;)

2008-05-16 @ 18:33:50
URL: http://mandyslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback