Måndag, wiiihooo? eh..

image2126

Har precis vaknat upp från en 2h lång tupplur på balkongen. Det kommer bli fler gånger så mkt vet jag :) Egentligen gick jag enbart och la mig i brist på annat. Dessutom ska jag på personalmöte kl 19. O jag funkar ju på så sätt att då går jag och har ångest hela dan för det. Kan inte hitta på nånting för att jag ska åka om ....3h? Jäkligt dumt men då fungerar jag. O inte har jag nåra pengar heller. Jag vill gå och handla sushi, skräll? Har blivit beroende senaste veckan :-O kyckling och nudlar är vad mitt kök kan erbjuda och det är inte alls lockande. Såna här dagar är det väldigt lätt att ta de sparade pengarna till resan och dra till stockholm och shoppa istället. Men nä...

Kommentarer
Postat av: hannistyle

gud vilken mysig bild.

Postat av: Alexzandra

Hannistyle: Ja de ser ut att sova bra skönt :)

2008-05-05 @ 15:46:32
Postat av: Anna

LÅter inte som en roande dag det där.. Samma är det här, pank å sol. Det går verkligen inte ihop..

2008-05-05 @ 15:46:33
URL: http://lindblom86.blogg.se
Postat av: lisa

ha en trevlig dag! :)

2008-05-05 @ 15:47:15
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Anna

Haha ja det är svårt det där.. Just nu vill ja bara jobba. Vill inget annat.. skulle till och med kunna jobba dubbla shift som på mitt förra jobb, men skulle tröttna efter en vecka eller två.. hehe

2008-05-05 @ 16:08:57
URL: http://lindblom86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback