När man måste klaga på nånting...

image2131Jag minns när jag va liten och hade sommarlov. För varje dag som går så kunde jag sova lite längre på morgonen. När de 10veckor långa sommarlovet hade passerat kunde jag ha kommit så långt att jag sov till 12. O så skulle man vänja sig vid att gå upp vid 7 igen, rena döden. Visserligen är jag både kvällspigg och morgonpigg så det gick ju ganska fort att komma in i de nya rutinerna : ) Anyways, jag har efter dessa veckor av ledighet börjat komma in i det här igen. Har länge vaknat kring 9.20 VARJE morgon vilket passar utmärks iomed att jag går direkt från sängen till gymmet. Men nu ett par dagar har uppvaknandet förkjutits 10min framåt. Så idag vaknade jag kl 9.50, på så sett skjuts hela dygnet framåt ..... Är det ett i-lands problem eller har jag bara inget vettigare att skriva om?.... Beror nog på att jag inte har så mkt annat att klaga på när jag sitter här i min hängmatta på balkongen i typ 20-25graders värme? : ))

Vad har ni för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback