Nu är det kvällen...

image2188

Jag är helt förstörd! Drog mig upp ur sängen redan kl 8 imorse, satt vid datorn i typ 20min innan jag somnade i soffan igen, fram till kl 10. Åkte iväg till gymmet, direkt till jobbet och efter det till Örebro med M. Under hela dagen hade jag hunnit få i mig en banan, lite vindruvor o en kopp te. Jag kan lova att det snurrade rejält i huvudet när jag böjde mig ner. Jag gick från hunger-illa-mående till mätt-illa-mående genom att kasta i mig en kräftsallad på rekordtid vid 19-tiden. Usch, har mått piss sen dess.

Så pass förstörd i kroppen att jag ska lägga mig i ett bad och sen krypa till sängs med en bok. Det ni! :))

Kommentarer
Postat av: Karin

Fy inte kul o må illa!
Hittade du ngt i Öret då?
Hoppas du mår bättre snart =)

Postat av: Angelica Lindvall

Mysigt med skumbad och en bra bok, själv får jag inte bada än på ett tag pga tattoon men sedan ska jag bada ihjäl mig. :P

2008-05-14 @ 22:53:34
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Annika

oj det lät inge bra! Med maten alltså, men badet såg skönt ut :) Saknar ett badkar! Var tränar du förresten?

2008-05-14 @ 23:35:18
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Karin: Ne, fast de va väl kind of självförvållat. Sen en grym förkylning till det, no good combo :-S Jag är totalt jätte pank så jag shoppade ingenting. Räcker med att jag va där förra veckan o handlade upp 3000. hehe..

Angelica: Väldigt mysigt. Jag bytte dock ut boken mot ipoden, hade fyllt den med massa lugna favouriter. Lovely. Hu, hemskt att inte få bada, tur att sommaren inte kommit igång riktigt än!

Annika: Ja, skulle aldrig kunna leva utan badkar :-S Jag är på träningslagret o kör!

2008-05-15 @ 09:17:29
Postat av: anna

de två flaskorna med rosa och grönt i, vad är det för märke? känner så väl igen dom, och misstänker att det är en produkt som jag letat länge efter =) vet du om det finns i vanilj shampo?=)

2008-05-15 @ 21:05:00
Postat av: Alexzandra

Anna: Jag är rätt 100 på att det är dem du söker. Väldigt speciellt märke som endast finns att köpa utomlands :) Köpta i London och NY. Märket är philosophy och finns i helt underbara dofter. Bland annat vanilj! Mmm..

2008-05-15 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback