Sista hundringen går till....

image2186

Jag tänkte handla på mig lite mat. Skulle bara kolla kontot först. OOppps minst sagt. 100,24kr. Det va den maten ja....Och ett mobilkort är det inte ens tal om (det här med kontantkort är SÅ inte min grej!) Hade tänkt vänta med att köpa ny mobil till Juli så jag ser vad som kommer ut på marknaden nu under semestern men jag tror fasen inte jag orkar vänta :-S Kanske kommer hem med en efter Örebro med M idag, vem vet ;) I a l l a f a l l så är det dags för prioritering här nu. Jag har nämligen en inbokad fika imorn, 0kr på kontantkortet, Vin Å middag med M på fredag, Till redbrick och äta med Bellus & Emma på Lördag och sist men inte minst en glassdejt med M i K-hamn så... Sista hundringen går till.....? Priority huh?


Ska fundera över det på en cykel på gymmet. Ciao!!

PS.
THE DRESS hänger tryckt i min closet. Nu gäller det bara att banta tuttar. DS.

Kommentarer
Postat av: A

Jag vill se The Dress =)

2008-05-14 @ 15:51:24
Postat av: Sara

red brick tycker jag du ska lägga den på=) då kan du ju iallafall ta ut 200 vet du om det överstiger 100 kr:P puss på dig

Postat av: Alexzandra

A: Aldrig att jag visar på bloggen innan invigning :) du får allt vänta tills "the night"

Sara: Vadå ta ut 200kr? Mitt kort går inte överskrida under några omständigheter, tro mig. O jag har tänkt lägga den på redbrick :)

2008-05-14 @ 20:49:09
Postat av: A

haha men va f... när är "the night" då? den här klänningen måste ju i så fall vara nåt i hästväg alltså =)

2008-05-14 @ 23:06:52
Postat av: Alexzandra

A: Nej, nu ska du inte ha så där höga förhoppningar, då blir du bara besviken =) Det är inte så mkt WOW över den. Den är bara väldigt i min smak ;) The night kommer förmodligen va 31maj, om jag bantat lite tuttar då, hahaa. Annars midsommar. Den som väntar på nått gott, lr?

2008-05-15 @ 09:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback