Sweetsuger

image2178
(Söndagens-kalas-utstyrsel.)

Igår vankades det födelsedags kalas för lillasyster som fyllde 8år. Jag vet inte hur många veckor jag trånat efter den där tårtan men igår va det äntligen dags. Efter fikat sa jag nånting jag aldrig trodde jag skulle säga (och som jag VET är tomma ord!!) Jag sa - Jag ska aldrig mer äta sånt här! Med det menade jag sånt som ger än sockerchockar. Så som kakor & tårta & godis image2177 YEAH RIGHT! Som om jag nånsin skulle ge upp godiset, då skulle jag lika gärna kunna lägga mig ner och dö. Att jag levde utan godis, chips, glass, kakor 1år är för mig helt otroligt! Vilket fall som helst fick jag sån sockerchock så jag mådde dåligt i flera timmar efteråt. Låg i mammas hamock och ville bara sova bort skiten. Jeje, vi åkte tillslut hem och kollade på änglagård å tryckte pizza iaf. :-P

Idag har jag sjuka begär efter sushi som vanligt. Det är lika bra att ge efter.

Kommentarer
Postat av: Lina

vad gullig=)

2008-05-12 @ 14:56:43
Postat av: Karin

Snyggt
Var har du köpt kjolen?
Letar efter ngt liknande, men tyvärr har man ju KÖPSTOPP...gahh!

Postat av: Alexzandra

Lina: :-D

Karin: Den är ifrån MQ. Ja om man har köpstopp är det fasen inte lätt. Fast nu inför sommaren är det väl rena helvetet att ha köpstopp?

2008-05-12 @ 19:16:42
Postat av: Karin

ja skoja inte mitt shoppinghjärta blöder, känner mig halv...*Gråter* Haha*

2008-05-12 @ 23:39:08
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: lissa

blir du inte fattig pga av all sushi=)??

2008-05-13 @ 00:29:04
URL: http://chayse.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Karin: Hehe, ja det är inte roligt att titta på alla söta klänningar Å blommor hit å dit. Hur länge har du köpstop? :-S

Lissa: Jo! :)

2008-05-13 @ 08:12:23
Postat av: Karin

Iaf tills nästa lön :P haha*
Nä jag ska väl försöka bli lite "vuxen" men det e ju sååå boooring!
Har ett badrum som ska fixas iordning och det kostar ju...Men man får väl "budget"shoppa =)

2008-05-13 @ 10:01:45
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Karin: Oki, dåså.. Nedräkning förmodar jag? ;) Vuxen = boring, där håller jag med dig till 100% fast allt är inte roligt här i livet. hehe. Om man jämför priserna på tjejers kläder och killars så är ALLT vi köper budget. Hm, gina, billigt billigt!

2008-05-13 @ 15:21:08
Postat av: VonKwon

As Oscar Wilde said, "I can resist everything EXCEPT temptation!" I encourage giving in. Live now die later.

2008-05-14 @ 04:11:07
URL: http://dandyinthecity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback