Today i`m wearing this... Blackish.

Det va faktiskt inte meningen att jag skulle spexa med kameran idag. Jag känner mig nämligen ful & fatty (OCH just nu är det ända jag kan tänka på CHOKLAD) Go o glà kexchoklad! Är det inte såå? : ) Dessutom lär det inte bli någe glass ute vid picasso imorn iomed att det ska regna. Så ännu ett reason till att jag får unna mig choklad. Jajemen! Anyways, jag kom aldrig fram till det jag skulle. Hade lite tid till överst så jag rensade sminkväskan o hittade mitt gamla lippplumper. Använde det en sista gång sen åkte det i tunnan. Ser ju ändå bara ut som en anka med skiten på.....Å det blir ju inte bättre när man kör posémunnen. hahaha.

image2199


 
 

NU ska jag ge mig In i vindimman. Ha en toppan kväll allihoppa!

Kommentarer
Postat av: vix

fpr du många komplimanger för din kropp av killar?

Postat av: Filippa

sv: aah jag är ritkigt nöjd med de =)
va har du får några jobb då? =)

2008-05-16 @ 21:21:30
URL: http://f900212.blogg.se
Postat av: lissa

lovely pics:) ingen promenad inte. sämst väder. får se hur de e nästa vecka:S

2008-05-17 @ 03:24:22
URL: http://chayse.blogg.se
Postat av: alexzandra

Vix: Hhaa? Nja jag får väl inte mer komplimanger än någon annan =)

Filippa: Just nu jobbar jag på Statoil & Guldfynd ibland. Men har ett till i sommar om jag vill :)

Lissa: Nej, jag märkte det! Men så fort solen tittar fram ger vi oss ut vännen.

2008-05-17 @ 12:35:43
Postat av: Annika

hehe vilken pose-mun! Linnet med volanger köpte jag på H&M. Är riktigt nöjd med det nu såhär efteråt! Oj vad dyrt det har blivit på träningslagret! När jag tränade där sist betalade jag 400 kr för ett 10-kort! haha det var längesen det. Tränade på colluseum hela sista tiden jag bodde i kga. Synd att de inte har något som man kan köpa över sommaren. Tänkte kolla Davids också men annars är det väl bara att betala det de kostar! Ha en bra lör!

2008-05-17 @ 12:53:28
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Kamilla

haha... vilka jävla lips det blev! hehe...

2008-05-17 @ 18:36:38
URL: http://milixen.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Annika: Skoja inte! Tog i för kung och foster land :) Ja, priserna går uppåt. Jag provade på Davids här i vintras men de underhåller inte maskinerna för 5öre men på träningslagret har de nyaste på marknaden. Trivs jätte bra faktiskt. Tänkte köpa mig ett 10-kort nu när mitt kvartalskort går ut, över sommaren är det ju inte lika lockande att stå inne på ett gym liksom. Har provat colloseum oxå men det är ju neg med uppbindningen där. Ha en fin lördag du oxå!

Kamilla: Ja det kan man minst säga :-S

2008-05-17 @ 18:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback