Betydelsefullt.

Ni är en del som undrar vad jag tattuerat in. Så, I'm just gonna tell U.

En kväll i Las vegaspalazzo hotell så fick jag en stämpel i entren till en club. Stämpeln var en fyrklöver å eftersom jag tyckte den gjorde sig fin på min handled så förverkligade jag den på ett grymt tatooställe downtown. Inte nog med att en fyrklöver står for lycka, det va själva grejen att göra den i vegas. Det grymmaste stället jag nånsin varit på! Och som om inte det va nog så gjorde jag det i pappas anda av en tattuerare som såg ut att ha levt ett hårtliv och till pappas favourit band The doors. Obeskriv upplevelse.


Kommentarer
Postat av: Elin

åh va kul:) det måste ju ha känts så rätt :) fint med en fyrklöver:) kan du inte lägga in en bild på tattoon? kram:)

Postat av: Julia

Fint gjort av dig :)

2008-11-13 @ 21:02:57
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Elin: Det ska jag absolut gora nar jag far lite tid over :)) Har bild pa "orginalstampeln" och reslutatet som jag tankt lagga over fran mobilkameran.



Julia: Det va inte riktigt planerat men det blev sa. Battre an jag vantat miigg =)

2008-11-14 @ 22:10:21
Postat av: hanna

Nu är det dags för Veckans Blogg igen. Anmäl dig eller någon annans blogg du tycker borde uppmärksammas. Kram H

2008-11-14 @ 22:13:06
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback