Chillar i stressen.

OJoj, sikken helg. Det är tröttsamt att ta det lugnt : ))
Kom i säng kl 05 imorse trots att det bara vankades filmkväll & tacomys.


2 riktiga moffardagar har krävt två hårda träningspass för mig å jag är helt slut i kroppen. Ligger i soffan å känner att jag skulle kunna sova i flera timmar. Men det går ikke, har en väska som inte packar sig själv. Some smartpacking står på dagens schema. Kollat runt på diverse långtidsparkeringar, det varnas för blixthalka å jag har bestämt mig för att ta bussen till arlanda. Swebus kör numera direkt till Arlanda och som student kostar det 165kr för den turen. Vilka ekonomiska åtgärder jag tagit till mig =) Ett par skor extra i LA. Hehe! Serious, känns bra att ha en tid och passa och sen bara kunna luta sig tebax i bussen. Ingrid anländer med planet från Spanien kl 22 och jag är där 21.40. Perfa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback