Det börjar närma sig.

Här står jag med min varma och goa jacka mitt i Oslo's smet.
Kan inte riktigt fatta att Jenny och jag FLYTTAR hit om drygt en månad.
Vi kommer ha så nedrans kul. All shopping, party, mysiga cafèer & restauranger samlat på en och samma gata. Suveränt ju : )

 
Fixat skattekort, personnr (jag kunde använda mitt gamla), inskrivning på adecco, provat Oslo's sushi å kollat runt lite på staden. In love already. Ser redan hur Jag & Jenny kommer spring omkring där i våra highheels, fjortisfulla till närmaste
7Eleven för fullekrubb. Hahaa.!!

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Åh, vilka mysiga byggnader! Ser underbart ut! :D

Postat av: Angelica Lindvall

Jäklar vilka fina byggander! Underbart! :D

2008-11-27 @ 21:34:13
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: bella

Fan det är andra gången idag jag skickar utan att skriva nåt haha!! Oslo är fint, när jag jobbade där tappade jag bort mig mitt i smeten haha, väldigt hänt!

2008-11-27 @ 22:00:53
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Karin

Sounds lika a plan! :)

2008-11-28 @ 08:34:36
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: Ja vi la märke till det vi med, jätte vackert ;))



Bella: Hoho, det finns nog risk för att en annan tappar bort sig oxå. Men vi hittade förvånadsvärt bra till både skattekontor och jobb å grejer :) Vad jobbade du med??



Karin: Jeeeeeej =p

2008-11-28 @ 09:20:40
Postat av: Anonym

de blir inge av de där

2008-11-29 @ 18:19:25
Postat av: Alexzandra

Anonym: Som om du skulle kunna hindra mig :)

2008-11-30 @ 16:02:41
Postat av: ZaraT

Vart i Oslo ska ni bo? =)

2008-12-07 @ 10:07:59
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Zara: Har inte koll på områdena men där Fredrik bor om du vet vart det är. Vi fängelset typ :) Vart bor nii?

2008-12-07 @ 10:16:47
Postat av: Anonym

oki.. njea, inte helt koll på vart han bor faktiskt. Ni borde komma upp hit till majorstuen och ta ett par glas någon gång. Finns grymt kosliga barer och cafén här. Sägs vara Oslo´s finaste område till och med :)

2008-12-07 @ 10:26:44
Postat av: Alexzandra

Zara: Det gör vi så gärna :) Freddan bor nära typ grönland? lillairak lr va de kallar det, haha! Det får vi styra upp mellan karlarna, F är säkert kvar någon helg då kan gärna hänger på. Annars får vi hooka up du, jag å Jenny nån kväll!

2008-12-07 @ 10:37:01
Postat av: Zara

mm, lillairak ja =P aa, när flyttar ni hit? hittat något jobb än? Fullt upp nu i december, men januari får vi se till att styra något :)

2008-12-07 @ 21:06:44
Postat av: Alexzandra

Zara: Vi åker med Fredrik den 5e jan. Vi är inskrivna på adecco å har haft kontakt med dem. Så vi ska höra av oss när vi är på plats. Har jobbat för adecco för å det har funkat otroligt bra. Hoppas att det ska göra det denna gång oxå! :) Om inte annat är det ju alltid lättare när man är på plats. Det tycker jag verkligen vi ska göra. Ha en super trevlig jul tills dess *<:)

2008-12-08 @ 09:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback