För oss som inte firar halloween.


Det blev inge tacos igår eftersom jag visste att det stod på schemat ikväll : ) Blev en massa andra onyttigheter, ibland blir jag förvånad över hur mkt jag kan få i mig. Haha! Kände mig iaf som en uppblåst ballong i flera timmar efteråt. Inge trevligt alls! Blev ett rejält pass på gymmet imorse, Så nu är jag redo för kvällens godsaker. Hur jag är : ))

....Å så försöker jag hitta en vettig långtidsparkering nära arlanda.
.....Packningen är uppskjuten tills vidare..

Kommentarer
Postat av: ♥ bella

Underbart det är att mosa i sig en massa :) Inga jävla bullimi fall här inte.. Ska det ätas så ska det ätas! :) Kram

Postat av: sodergren

Svar: Jao, om jag bara kunde göra det :\. Haha oj vad många det är som ska äta tacos, det ska bla jag också ;) Tack, desamma!

2008-11-01 @ 18:09:25
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: sandra

jaa va kul =) hur länge blir ni här ?? det är ca 25-30 grader här om dagarna :D på kvällen blir det svalre, så du vet hur du ska packa :D Vart är de ni ska vara ??

2008-11-01 @ 19:05:05
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Bella: Man skulle kunna säga att det är bullimi minus spyan, haha! Inget mellanting här inte, allt eller inget :)



Sodergren: Tror halva sveriges befolkning äter tacos det här helgen. Hahaa.



Sandra: I LA blir vi tyvärr bara i 3dar, sen är det vidare till Vegas å New york. Blir svårt med packningen - solsemester,party å shopping å sevärdigheter. Å jag ska försöka ha halvtom väska, good luck känner jag =))

2008-11-02 @ 00:11:24
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: emilie

Ställ bilen hos mej vetja, så slipper den stå still me ;P

2008-11-02 @ 08:35:56
Postat av: Karin

Blev inge tacos igår för mig heller...haha Blir ida ist, tog kinan på torget ist =) Yummie!

2008-11-02 @ 15:20:56
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Emelie: Har bestämt mig för att lämna den hemma : ) Dessutom är den inte min så det är nog inte så uppskattat. hehe.



Karin: Mm, försökte få med mamma till kinan idag men det gick inge vidare =-//

2008-11-02 @ 17:16:58
Postat av: emilie

jävla osis, lånar alla bilar jag kommer åt, ikväll har jag firmabilen hehe, kanske borde ta o fixa mej en egen...!! Ha en underbar resa vännen!! LA är GRYM!!!!! Ta hand om dej <3

2008-11-03 @ 21:49:35
Postat av: Alexzandra

Emelie: Aha, va det du hjärtat! Men jag flyger från Sthlm vet du! hehe. En bil vore inga fel, så jäkla låst när man inte har någon :-S Jag ska ha det så bra det bara går, folk står i kö till planet nu. Å här sitter jag å chillar. Have to run! Puss!!!

2008-11-04 @ 06:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback