När man är myssugen...

Efter förra vintern lovade jag mig själv att nästa år ska jag fanimig inte frysa. Nästa år ska jag köpa mig en stor dunjacka att drunkna i oavsett om det är fult lr inte. För frysa vill jag då inte göra : )) Det blev ingen dunjacka men en stor rejäl vinterjacka inhandlade jag iaf igår. Vill bara dra på mig den och uggsen och sen ge mig ut i snöovädret med lite mysig musik i öronen. Kanske drömma sig bort till en och annan surfare, strand or whatever.

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen efter min första springtur på 3vec. Sen njuta av en mocca cappuccino och åter senare en fika med Jenny. Har saknat henne otroligt mycket under min veckor in the states


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag behöver m en ny vinterjacka, hatar att frysa =P

Hade du skoj i lör? Kul o träffas men minnet svier lite om vad vi prata om den nkorta sekunden vid garderoben =) Haha

Postat av: Alexzandra

Karin: Ja nu när du säger det :) Jag hade redan glömt bort. Jag som va lugn men ändå tryter minnet. Det var varken mer lr mindre tyckte jag. Hade inte varit ute på länge och de va väldigt oplanerat så inga större förväntningar. Hade du skojsans? :D

2008-11-24 @ 11:37:39
Postat av: Karin

Hehe. Nä jag hade inte heller vare ute på jättelänge, de va väl ok, skumt folk ute bara eller så e d jag som börjar bli gammal o törr...haha

2008-11-24 @ 12:10:27
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Jenny

OO ja har sakna dig massor!!! tack min gulleplutt för jätte pörriga trosorna o allt underbart som luktar alexz;) mm.. i lööv it!!:) du e såå goo.. vill äta dig;)



Pyss

2008-11-24 @ 14:55:49
Postat av: Julia

Hallå tjejen! Ska ta mig en rejäl funderare ang lösen, men om det blir aktuellt så lovar jag att du får det :)

2008-11-24 @ 17:35:39
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Karin: Jag tyckte det va ganska ugnt, men det tycker jag alltid nu för tiden. En annan is getting old :-S Inte är du törr inte, statt som kryllar av muppar.



Jenny: Hehe och snart kommer jag vilja äta dig oxå när du luktar så gott ;) Mitt plommon!



Julia: Det låter bra!! :D

2008-11-25 @ 12:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback