When U are done...

Det vankas lussebullar hemma ser jag. Och arbetsförmedligen ringde precis och väckte mig. Snacka om att bli väckt av verkligheten. Sucks. Jag börjar bli jefla uttråkad här på Manhattan. Självklart visste jag att det aldrig går att göra en favourit i repris men u can't blame me for trying. Förra året va ju så fukking great! Och även torsdagen va en natt utavdeslike, dum som jag är forsökte jag även återuppleva den igår genom att dra iväg till Maxfish. Det gick inge vidare. Trallade omkring ute bland gatorna i 10h igår. Jag & Ingrid. At lite spicy mexikanskfood sen ville vi dra vidare för dessert på något mysigt fik. Det tog oss sisadär 2h att hitta det perfekta cafe't, kräsna satar är vi. Efter att ha suttit där och filosofierat i ungefär 3h kände vi för att ta en coctail och en öl. Det tog yttligare 2h för att hitta den perfekta hangoutbaren. Som egentligen inte va så himla bra alls, beställde en mojito ananas som inte smakade varken mojito eller just ananas. Så, sittandes på maxfish (där vi hade en grym torsdagsnatt!) kom vi fram till att det finns fan inga roliga människor här på Manhattan.

Ne ni, jag är redo att lämna Manhattan MEN inte redo att säga Hej Karlskoga.
Om man bara hade mer cash, då skulle jag vara långt från här inom 2min.

Kommentarer
Postat av: Julia

Över 1.80 - njaaa. Men en 84:a är han allt minsann ;P

Postat av: Julia

Och försten, - Lussebullar är det bästa :)!

2008-11-18 @ 16:32:05
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Martin

Årsmodell 1984, 1.80lång, kan stå lite på tå så e ja 1.83 för dig Alexzandra ;)

2008-11-18 @ 17:17:53
URL: http://mrgoodcat.blogg.se/
Postat av: VonKwon

Sweetie, Max Fish is dead on Mondays. You should have come with me to Bijouix as planned. I'm sure Max Fish was Ingrid's idea. She likes that rock n roll vibe. I like it too sometimes. I told Barbie to tell you to go to Beatrice on Sunday. That was a cool rock and roll place and blows Max Fish away. You two would have definitely gotten in. You dont need me nor Barbie for those places.



Manhattan. It's not better or worse than any other big global city as much as I am bored with it.



Relatively speaking, people who have been all around the world, consistently love NY. There's no other city except perhaps Paris or London that has so many people from around the world. So diverse. Such variety. And variety is the spice of life.







2008-11-19 @ 04:16:11
URL: http://dandyinthecity.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Julia: Du ser :)) Lussebullar ar gott, men jag har inte stallt in mig pa allt julijul annu. Kommer val nar jag anlander till Sverige antar jag.



Martin: Hhaa, det sager du! How cute :)



Fred: Dead - not actually but very boring/strange people. We wasn't after a party night. Just wanna hangout for some bars, talking and chill. But it was a early night ;-( I missed u'r call, when i saw it i was allready in the bed. But we were not dressed up or something like that anyways. I hope u had a great time :)) I guess barbie forgott telling me about beatrice but i was SO tierd so. Not missunderstand me i love NY as a city, but the partylife wasn't as last time, that's nothing more to say. Paris and London is nothing when it comes to good partys douh.

2008-11-19 @ 14:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback