Å så kom snön......

Lägligt tills mina uggs anlände :)

Nu blir det iväg till gymmet en snabbis. Har lite svårt att hålla reda på dagarna nowdays, men det är alltså Fredag idag. Undra om man ska styra upp en middagsdejt eller liknande i kväll!? Det blir middagsdejter för hela helgen. Känns som att jag är den ÄNDA som inte ska hoppa i halloween
utstyrseln och inta alkohol men jag är fine med det, faktiskt!

Så kanske man ska ta tag i packningen oxå.
Det blir en jefla utmaning då jag ska lyckas ha en halvtom väska med mig :)


Kommentarer
Postat av: emelie

då är vi två som hoppar utstyrseln i år!

Postat av: Alexzandra

Emelie: Åh, vilken lättnad :) hehe.

2008-10-31 @ 17:23:21
Postat av: Johanna

Skönt att höra att jag inte är den enda som skippar utgång i helgen:P Istället blir de jobb för hela slanten.. Men pengar är ju aldrig fel!

2008-10-31 @ 19:28:47
URL: http://rindelov.blogg.se/
Postat av: Carolina

Haha vilken skon outfit!:)



Jag langtar sa tills jag far hoppa i min outfit, vilket ar om bara ett par timmar, wiii! Jag ska vara en belly dancer och har kopt en jattefin peruk med laaaangt brunt halvlockigt har. Ohh jag kommer vara sa gorgeous! Tss...tar med kameran!



Ska du packa redan forresten?

2008-10-31 @ 19:37:35
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Johanna: Det samma! Jag kände mig ganska ensam där ett tag ;-S men nu så här i efterhand så känns det ganska bra att man tar det lugnt. Vakna upp pigg å fräsh imöra.



Carolina: Thanx. Åh, jag är avundsjuk på dig som får fira halloween i USA, gah! Nej, jag intalar bara mig själv att jag ska vara ute i god tid med packningen men som om det kommer hända ;-O

2008-11-02 @ 00:19:13
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback