My friiiday.


Det blev lite dåligt med update igår. Det hände egentligen inget av värde igår så that`s why. Jag färgade ögonfransarna och sen åkte Jenny å jag och drog i lite maskiner sådär lagomt motiverade. Det är verkligen inte kul att träna på kvällarna när man måste stå å vänta på maskinerna. Följde med Jenny hem o tittade på "Du är vad du äter" och fick med mig en hel icapåse hem med frukt. Underbart =)

Jag kan inte understruka hur skönt det är med helg.
Vardagarna är så händelselösa, speciellt när man varit urfattig.

- Gymmet med Mamma.
- Örebro med Jenny (Hitta Partyutstyrsel!)
- Hälsa på Jenny`s pappa.
- Möta upp Emma för en lunch.
- Kvällsfika med Paaty & Bellus
- Följa mina traderaauktioner som går ut.

Kommentarer
Postat av: madeleine

jag tittar alltid på du är vad du äter.. oftast med lite godis i mun haha! passande:-D

Postat av: Jenny

Blir inge hälsa på pappa, han var för dålig o hade jätte ont:(



Men vi får ha mys:) Syns snart underbara!

2008-10-24 @ 11:04:32
Postat av: bella

Ja eller hur är den söt.. Den har jag innan kostar mer och är ny den också men ville ha en rosa istället haha..

2008-10-24 @ 13:50:53
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Madeleine: Jag brukar åxå synda under just "du är vad du äter" haha! Å det händer även att jag blir sugen när jag ser deras veckor-intags-bord. Sjukt, haha.



Jenny: Det VAR en mysig/trevlig dag ändå bejby! Hoppas att han är uppe på fötter snart!!



Bella: Så nedrans söt. Men trisst om man ska betala på 2 telefoner liksom. Har 24mån på min nuvarande så! :-S

2008-10-24 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback