En kvällstur till...

Dagens middag blev på ikea i Örebro. Nån sörja med vidrig basilikadressing å något som ska föreställa kyckligspet. Min ikeapartner åt köttbullar och potatis som ni ser, han ville nämligen va lite rolig å lät en köttbulle rulla in på min bricka.



   

Vi diskuterade om man skulle kunna gömma sig på ikea å bli kvar efter stängning. No problems, jag syns ju knappt på bilden ibland mattorna eller hur? Sen blev det även en sväng till Mio, Så mycket snyggt. Ena stunden säger jag att ett sovrum ska vara i varma färger och mörka möbler och andra stunden så ser jag himlens sovrum och tycker genast att det ska va helt inrett i vitt. Å kolla paljettkudden,
Vill ha. 690kr för man paya för att bli dess ägare.

Kommentarer
Postat av: Jennie

IKEAS mat är inte värd en spänn, värre o vidrigare än skolmat=( ! ! !

Postat av: Alexzandra

Jennie: Mja, den va inge vidare. Gillade dock lindströmbiffarna de hade :)

2008-10-15 @ 18:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback