En "oplanerad" lördag :-P

Härmed gör jag om mitt alkoholförbud till utegångsförbud. Mja, utgångsförbud från statt alltså. Jag va full igår. Vi kom på att vi behövde mer alkohol vid 01.20 och då SPRANG vi ner till wickan, betalade in oss å stod i baren och drack för kung å fosterland tills de praktiskt taget fick slänga ut oss. Somnade in på Mickes & Jenny`s soffa sisådär 06.20. Blev väckte typ 09 för donkanfrulle. Å nu sitter jag här hemma hos mamma å ser ut (och känner mig) som 7 svåra år. Jätte upplagd för kalas med hela släkten. Säääääängen nu!!



(Lite nyttiga va vi i allafall, Smooties liksom, att de innehöll alkohol förtäller inte historien)

         

Kommentarer
Postat av: Julia

Sötisar :)!

Postat av: Elin

Hej hej!

klart man får räkna med folks åsikter, men jag ville ändå förklara för henne hur saker låg till då hon kommenterat ganska idiotiska saker (som jag raderat) Hon är ju ingen person som VET nånting eller känner mig därför jag ville förtydliga vissa saker åt henne så jag slipper få mer fjant från henne..



Annars tycker jag bara att de är kul med folks åsikter & kommentarer..

Hoppas du haft en trevlig helg!

2008-10-05 @ 15:24:42
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Linda

mysig kväll ni hade:)

Du hade väl oxå en flört en gång med han som din kompis kramas med??

2008-10-05 @ 15:33:27
Postat av: Karin

Hihi spontanskoj!

Men vad hade hänt m handen?

Kram K

2008-10-05 @ 15:35:39
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Sara

åh va söta du och jenny är<3

2008-10-05 @ 16:09:34
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Kamilla

haha...yoga? Neej du tösa det är verkligen inte min grej! haha :) Men tackar att du fråga ;)

2008-10-05 @ 18:05:21
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: Elin

hahah :P mmm det va jäkligt gött, man känner ju sej verkligen ren i ansiktet sen:) kram!

2008-10-05 @ 18:17:37
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Julia: visst är vi, haha!



Linda: han är mitt ex, hon snodde honom för mig :) Mohahaha.



Karin: hehe, jag gick lös på ett plåsterpaket jag hitta på wickan, ingen skada skedd. =) Tsss..



Sara: Tack sötnööt!



Kamilla: Attsingen då! Vill ju ;-S Vet ioförsig inte om det är min grej heller men kunde ju ta reda på det. hhee. Men säg till om du vill hoppa på å träna, är ju på lagret å det är stendött där de tiderna jag kör.



Elin: Man gör ju det, babystjärt.

2008-10-05 @ 18:25:28
Postat av: Anonym

haha wickan,ojoj

2008-10-06 @ 12:46:52
Postat av: Alexzandra

Anonym: Eller hur! Närmaste stället som hade alkohol :D

2008-10-06 @ 13:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback