Känslomässigbergochdalbanadag.

Minst sagt. Redan när jag slog upp ögonen imorse kände jag att det här är fan ingen bra dag. Kunde inte komma på en ända anledning till varför jag skulle stiga upp överhuvetag, kände varför ska jag träna? Jag va inte ens sugen på godis(!), jag hade ingen lust med nånting alls. En spadag med jacuzzi, ansiktsmask, massage och nybakade scones. DET va praktiskt taget det ända jag kunde tänka mig. Å inget av dera blev det. Sov ett par timmar framför tv`n, fick panik över att jag drar till USA om en vecka. Paniiik på mitt liv, framtiden och allt. Kom stunder då jag inte visste fall jag skulle gråta eller ja...

Anyways, Spinningen gjorde sussen med mitt humör. Och det kändes för jävla bra att komma iväg. Nu börjar denna dag äntligen lida mot sitt slut. ThankGAD.

Kommentarer
Postat av: Elin

usch trist med såna där dagar:) men det blir alltid lite bättre förr eller senare:)hur länge är du i thestates da? kram:)

Postat av: Alexzandra

Elin: Ja det blir ju det, tack å lov! Ska vara i USA i 16dagar :))

2008-10-28 @ 10:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback