Kom ut ur dimman.


Sa jag att jag skulle ut nästa helg? Det ska jag INTE! Jag va kvar i dimman när jag skrev det. Jag kommer inte sätta min fot på statt förens nästa lönehelg, då har jag varit stattfri i 10veckor, otroligt. Om jag kommer dit vill säga, tycks vara ett projekt bara det.

Det blev lite snålt med uppdatering igår, jag hade fullt upp med att äta. Efter donkan dejten åkte Jag, Jenny & Micke till the candyshop, hyrde film å hamstrade godis & glass. Jag hade sen lovat mamma att vi skulle äta Pizza på kvällen vilket vi gjorde, efter 2 bitar va jag så otroligt proppfull att jag inte kunde andas. Hu. Vet inte riktigt när jag kände mig som en människa igen, huvet yrade fortfarande när jag gick och la mig igår. Och idag känner jag mig helt TOM. 

Har ingen lust att göra NÅNTING på hela dagen

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Haha, jaa jag snodde den, glömde visst av att skriva det/fråga dig... Aouch. Trodde inte det var du som "gjort" den :P Sorry!

Postat av: moa

nej, jag sluddrade bara lite och höll på att somna vissa stunder där på jobbet. fick proppa mun med halstabletter oxå så att det inte skulle stinka. men av min blekhet att döma så fatta nog alla vad fan jag gjorde i lördags iaf, haha :S

2008-10-27 @ 11:43:31
URL: http://guar.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej.. måste bara fråga är de samma person, Du, som skriver alexzandrastyle?? solar du myke solarium? brun ju. kram, grym blogg.

2008-10-27 @ 12:43:40
Postat av: Alexzandra

Matilda: Mjo det va ju det, därför jag blev så chockad att precis samma fanns hos diig. haha.



Moa: Hu, halstabletterna va väl ett måste, slipper man stinka fyllekaja inför kollegorna å kunderna :-S



Oliva: Nedu, jag skriver bara i en blogg - Denna. Alexandrastyle är en helt annan adress. Jag solar inte solarium nej, å av bilderna att döma borde väl det synas med tanke på att jag är halvt likblek, haha. Vet inte om frågorna/komplimangerna är riktade till mig lr Alexandrastyle.blogg.se men tack ändå.

2008-10-27 @ 13:00:41
Postat av: Julia

Svar:

haha, nee du ;D

ja usch ja, ser ut som en stor boll på ngn bild där, vettefan asså :P men en riktigt rolig helg faktiskt :) LA snart?

2008-10-27 @ 16:18:42
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Julia: Esch då, det tyckte jag inte! Japp drar om en vecka :D Börjar nästan få resefeber, aldrig haft det! ....

2008-10-27 @ 16:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback