Lövelysunday, eller nått...


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa allt är ju så sjukt gulligt just för de är så smått.. svårt att låta bli att handla då:P

Joo men jag hörde att man fick flyga fram tills 4 eller 6 veckor innan beräknad födsel? Just flyget i sig är ingen fara tydligen men dom vill inte att man flyger för nära förlossning juts för att man ska föda i sitt hemland & hellst inte på ett flygplan:P

Jag ska fråga min barnmorska innan, de tas inga risker här inte :D

Postat av: Anonym

Fan vad alla äter pizza i dag...blir ju sååå sugen!!!

2008-10-05 @ 20:35:10
Postat av: Alexzandra

Elin: Aha, är det så det ligger till. Vet att mamma blev gravid när vi hade bokat resa och det va inge snack om att avboka för att man tydligen inte skulle flyga när man va gravid. Resan skulle intäffa månader innan förlossningen så jag trodde det va trycket som va en fara för fostret. Men barnmorskan vet ju hur det där ligger till :)



Anonym: Söndag betyder nästan underförståt pizza, hehe. Åk å köp en då! :)

2008-10-06 @ 11:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback