Nejnejnej!


Fuckfuckfuck!
Någon kan lika gärna ta en stekpanna å slå mig i huvvet med. Jag är sjuk! Jag har feber! Å det gör ont på ena sidan när jag sväljer. Välkommen nedrans halsfluss. Där sket sig mig träning idag (gode gud låt mig slippa pencellin!!) o jag ska jobba idag, vägrar ringa chefen å sjukskriva mig, känns som att jag inte gör annat än sjukskriver mig. Dessutom är det en annan tjej som är sjukskriven redan, suck.

Så vad i helskotta ska jag stoppa i mig nu för att bli bättre???
Te med honung, varm mjölk, vitaminer, help me out?
Skriv ner alla dunderkurer ni kan, Det finns inte utrymme för att vara sjuk nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hårt bröd med pressad vitlök på och apelsinjuice till..

2008-10-11 @ 09:45:09
Postat av: Julia

Tugga vitlöksklyftor - hemskt men riktigt bra! Annars är vitlöksklapslar kanon, äter de ofta så man inte blir sjuk, finns på hälsokost o apotek :) krya på dig!

Postat av: ...

nu när du redan är sjuk tycker jag enchinagard är toppen, förkortar sjukförloppen, och jag inbillar mig att jag blir lite bättre.. try it. :)

2008-10-11 @ 10:10:24
Postat av: Alexzandra

Anonym: Hm, vitlök har jag ju hört ska va bra, Trodde dock det va för att inte bli sjuk. Måste leta fram :)



Julia: tackaar!! Se om vi har vitlök hemma.



Anonym: enchinagard? aldrig hört talats om, hälsokost? Vad som helst bara jag blir frisk så fort som möjligt, tack för tipset!

2008-10-11 @ 10:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback