Thisgreyday.


Återigen har den tråkiga vardagen hunnit ikapp mig. Ett nytt avsnitt av Desperate housewives har kommit ut, även där såg vardagen grå och trisst ut, Handlade om att vara avundsjuk på sina vänners success. Men tycker man inte alltid att andra har det bättre? Alla andra gör roliga saker, alla andra förhållanden/pojkvänner är bättre, alla andra har mer pengar och roligare jobb. Det är svårt att alltid ha en rosenskimrande vardag men man kan alltid försöka göra något åt saken istället för att avundas andra. Jag kan sätta mycket på att ingens liv är problemfritt.

Dagens höjdpunkt - Ett nytt avsnitt på DH, Mammas goda kyckliglever, Ett spinningpass på träningslagret.
Jag vill ha något MER att leva för. Något ANNAT?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fika? =)

2008-10-20 @ 13:04:18
Postat av: Alexzandra

Anonym: Ska dessvärre va barnvakt, å vem skulle jag fika med?? :)

2008-10-20 @ 13:16:28
Postat av: paat

med lille paat, chocker va?!;)

2008-10-20 @ 13:19:38
Postat av: Angelica Lindvall

Äh, se på den ljusa sidan, du åker ju snart till LA, Vegas och NY! :D

Postat av: Alexzandra

Paat: :-O Vart kom du ifrån bejb? Men klart vi kan styra upp en fika, en fredagsfika vore mys? Kan du?



Angelica: Ja vet, jag ska vara tacksam för det ;) Annars hade jag nog varit i fullfart att boka in en annan resa just nu. hhehe

2008-10-20 @ 13:37:43
Postat av: emelie

När du har stretchat efter att ha tagit ut dig totalt på spinningen tänk då på hur fab du kommer se ut när ni tejer intar USA med storm, det är motivation allright:)

2008-10-20 @ 14:59:04
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: bella

Ja så kan man ju också se det.. Tror det var mer i syfte om ett förhållande tagit slut pga otrohet etc tec.. Var förhållandet bra innan så är det nog skit samma! Jag däremot skulle aldrig ta i mina ex med tång ens..



Snoza är underbart haha.. Ligga kvar utan att ens behöva kliva upp är ännu bättre :) haha!

2008-10-20 @ 15:20:40
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: paat

haha, varifrån har man inte kommit på ännu :P fredag passar mig perfekt ! jobbar till 16.30 sen är jag tillgänglig, funkar det ? =)

2008-10-20 @ 16:15:08
Postat av: Alexzandra

Emelie: Ja efteråt känns det alltid otroligt bra! hehe :)



Paat: Det blir bra, ska in till Örebro å leta partyoutfit på dagen så efter 17 sounds goodie :D

2008-10-20 @ 16:22:48
Postat av: paat

skiitbra ! har ditt nr så ja slår en plingeling after work ! =)

2008-10-20 @ 16:25:03
Postat av: Alexzandra

Paat: Deeeaal babe !!

2008-10-20 @ 16:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback