En trött alexz på plats!

Ah, då har man anlänt till flygplatsen då, dyrt jäkla internet må jag säga. 120kr/h. Kan dem ju glömma, tog 10min. Sen ska jag tralla in i taxfreen, tror ni den är öppen på Skavsta flygplats kl 05.00? Jag vet inte jag... Iallafall så råkade jag skicka med boken i resväskan. Fast eftersom jag inte sovit på hela natten så lär jag slockna innan planet har lyft ändå. Göttans!

Ska njuta vidare av min färskpressade juice här. Har 1½h att slå ihjäl. Någon som är vaken så här tidigt? Någon jag kan ringa? ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Vi hade tänkt att åka i augusti så det är lite sent nu:) Det blev annat istället! Blir nog London senare. Men tro mig vi testade allt som gick att testa (och hon jag skulle åka med har åkt jättemycket med Ryan Air) men det blev jättedyrt i slutändan ändå. Lite konstigt men vi får åka senare ist! Vad härligt med Barcelona, hoppas du får en härlig semester!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback