När man not expecting....

Alltså shit. Jag skulle iväg på semenarium på Historian, diskutera källkritik. Ingen match tänkte jag :) Kommer dit och inser att vi skulle läsa 6 texter om Gustav Vasa och sen diskutera och jämföra dessa med varandra. I några minuter där gick hjärnan på högvarv, tänkte dra någon vals om en sjuk släkting och komma tebax på nästa tid som är på fredag. Blev dessvärre kvar å fan det gick helt ok. Vi hade ju häftena framför oss så samtidigt som man diskuterade så lusläste jag i förväg. I efter hand sa läraren - Det märks att ni läst texterna. Kidding?? Antar att jag deltog någerlunda iaf och tillsammans med mitt historiearbete från förra veckan så borde jag väl bli Godkänd i källkritik. Panik minst sagt iaf :-O

Förövrigt så är det fullerulle hemma, om 2 veckor flyttar jag in i lillebrors gamla rum. Sålt av halva lägenheten, å pengarna är minst sagt välkommna, har en del hål att stoppa i. Om inte annat finns det en del stuff jag behöver å vill ha. Även om jag praktiskt taget inte shoppade nånting i Barcelona så gick det ett par tusen. Men klart man vill leva gott på semestern :)

Ikväll kl 19 ska jag vara "barnvakt" till mina syskon så det blir mer bloggande då. Delvis från gårdagens -tapas-myskväll- som jag överraskade M med. Flyttade in sängen i vardagsrummet, hur mysigt som helst.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det jag ska träna e bodybalance på torsdag en blandning mellan yoga, thai chi o chigong på davids.

Det är riktigt bra =)

Postat av: Alexzandra

Karin: Jaha, jo men bodybalence har jag kört en hel del. Å jag tränar ju på träningslagret så.. Tänkte om du hoppat på nån yogakurs. Du är inte möjligtvis sugen å gö det? trisst själver.

2008-09-10 @ 13:19:53
Postat av: Karin

Nja jag håller mig nog till David´s ett tag till. Hur e d på lagret? Tränade där förr men då bara spinning o nu spyr jag på spinning...haha

2008-09-10 @ 16:15:37
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback