-=Ett stycke måndag=-

 

Det va inte världens lättaste grej att ta sig från soffan idag efter morgonpromenaden. Tog 2h att tina upp ju. Bävade för att dra på mig kalla jeans för att sitta på fiket och huttra. Så, jag drog på mig myskläderna och drog mig iväg. Springer runt i Lina´s student 09 tröja, jag kan ju åtminstone låtsas vara en av dem, en av 90ierna alltså. Haha. Bella, Anna, Jag & Lissa mös in oss i sofforna och drack latte, cappuccino´s och chaité. Ibland orkar man inte bry sig mer än så liksom. Sockor och munktröja och varma drycker, Härligare än så blir det inte =)) Å Lissa tack för presenten, too much men blev jätte glad förståss. Känns som att jag firats en vecka, hehe.

Annars, har jag målat naglarna lite crazy i brist på annat. Väntar på att fiskgratängen i ungen ska bli klar så Anna å jag kan dra iväg till gymmet för lite kvällsträning. Mer än så bjuder inte dagen på.



  


Kommentarer
Postat av: Frida

Yes, ligger runt 25 grader. Men svinkallt om kvällarna. Typ 13 grader. 10 som kallast under vår vecka! Så det är liksom bikini på dagarna och kofta på kvällen!

Postat av: Anonym

=) jag har varit väldigt kär noch tänkt hus/barn ect.. men aldrig en förlovning! Det känns på riktigt denna gång.. båda är på samma nivå. Hur ofta är man så seriösa att man förlovar sig efter en kort tid? :) Jag skulle i vanliga fall inte ens tänka tanken =P ALlt känns så klockrent.. helt underbart :)

2009-02-02 @ 19:41:19
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: lissa

hehe att firas en vecka kan ju aldrig vara fel:)

2009-02-02 @ 20:00:36
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snygg som fan e du älsk!!!

2009-02-02 @ 21:45:32
Postat av: Alexzandra

Frida: Ärligt, det är ju det bästa egentligen. Varmt på dagarna för att sen slippa svettas ihjäl på kvällen : )



Zara: Det är ju skönt när båda är ute efter samma sak. Fast klart man blir lite skeptisk när det går SÅ fort. Man vill ju inte göra såna där "seriösa" saker innan man lärt känna varandra. Men som sagt, önskar dig såklart allt gott!



Lissa: Ne, eller hur! Ska man fylla äldre kan man lika gärna göra det på riktigt, hehe. Tack än en gång för presenten. Superbra! *<;)



Jenny: Det är ju bra att man kan va snygg i mysklär oxå, haha.

2009-02-02 @ 22:13:01
Postat av: Julia

Haha tur jag kommer undan med det då ;) Men receptblogg? Hmm det har jag väll ändå inte? Eller? Tycker inte jag lägger upp så mkt så jag får kallas det haha :)

2009-02-02 @ 23:18:53
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Julia

mohaha du faller alltså sakta men säkert in i fällan, snart är receptbloggar det enda du kommer läsa ;)haha

Jag lovar att jag bara lägger upp goda saker, så du gör rätt i att klicka på den kategorin :)

2009-02-02 @ 23:45:53
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Frida

True, men svenska sommarkvällar är det bästa! Så lite varmare hade inte suttit fel. Hemskt att behöva frysa på semestern!

2009-02-02 @ 23:52:10
URL: http://metrobloggen.se/missf
Postat av: Ilvic*

Vilken bra blogg!

2009-02-03 @ 03:30:19
URL: http://satisfaction.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Julia: Hehe, jag sa precis till mamma att vi skulle göra din å karl´s favoruit, kycklingen med philadelphia å soltorkade tomater. Lät ju gudomligt!:) Ohja, jag kommer fortsätta att klicka in mig hehee.



Frida: Så sant, men skönt att få lite miljöbyta. Är väldigt avundsjuk :) Typ 10 minus här nu så jag sitter med långkalsonger.



Iivic*: Tack, va kul att du tycker det!!

2009-02-03 @ 09:51:37
Postat av: stina

snygga naglar

2009-02-03 @ 10:32:34
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Benny Blanco

Vilket Jetsetliv du lever gumman...dags att packa grejjorna och komma ner till Stureplan kanske?

2009-02-03 @ 11:53:23
Postat av: Benny Blanco

*edit

2009-02-03 @ 11:54:19
URL: http://www.1000apor.se/blogs/bennyblanco
Postat av: Alexzandra

Stina: tacktack, lite grymma är dem allt! :)



Benny: Jetsetliv va nog att ta i du! haha. Jo visst, vad nu stureplan har att erbjuda ? Drama & intriger Å det gillar vi ju.

2009-02-03 @ 12:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback