When i die I´ll go to heaven cause i've done my time in hell.



De va väl fan vilket berg-och-dal-bane-liv man ska leva. Känns som om någon står och kastar kula med mitt humör. Igår var jag sprudlande glad över mitt inbokade måndagsmöte (och är fortfarande!!) men så är det som om någonting alltid ska dra ner än på jorden igen. Tji, där ficck du för att du var glad i en timme ungefär. Fick ett skumt brev på posten idag. Det betyder antingen hejdå Mallorca eller
hej Thailand. Det jobbiga är att jag måste vänta tills nästa vecka innan jag vet. Hatar att vänta! Speciellt på såna ting. Att inte veta om det är kassa nyheter eller underbara. Jag vet att en resa just nu skulle va precis det jag behövde, bli tillfälligt full & kär <3 Utomlandsresor är bästa rehabet för mig. Glömma sina bekymmer, jag går nämligen fortfarande och ältar det där som hände.
Don´t get it!!
Att jag inte bara kan släppa saker och move on. Ingen egenskap jag gillar hos mig själv - ÄltarDrottningen.

Kommentarer
Postat av: Kitten

hahaha ja tänker likadan. Yes yes yes =P Jo de var bland dina kommentarer =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback