Don´t push your luck for more..


Skojar någon med mig?? I väntan på mina morgontrötta frukostvänner imorse funderade jag på att ta en sväng in på biblioteket. Har en hel lista med boktitlar i olika ämnen som jag vill läsa. Men jag gillar inte att läsa under press. Och att ringa och förlänga lånetiden stup i ett, ah.. vet ju hur det blir med den saken. Det kommer skickas ut straffavgifter kors och tvärs. Satt här och övervägde att åka ner till bokhandeln, men insåg att jag förmodligen skulle kunna göra över med en alldels för stor summa pengar. Då listan går från självbiografier till astro, recept och psykologiböcker. Å pengar är en bristvara i mitt liv just nu! Googlade vilket fall som helst omkring mig på diverse boksiter och trillade in på ljudböcker. Å där nånstans tändes glödlampan, ljudböcker, piratebay? BAh! Briljanta idé. Jag må vara efter men jag har aldrig lyssnat på en ljudbok och det ska det bli ändring på från och med NU! Helt fantastisk upptäckt ju!

Hur lat får man bli egentligen? Ligga och lyssna på en bok? Det är ju förjäkligt att man inte ens behöver läsa själv i dagens tekniska samhälle. haha. Men who.gives.a.dame, jag ska dra över Carolina Gynnings självbiografi Ego Girl till mobilen och dra till gymmet. Det här är för mig lycka !!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Alltså den är så sjukt bra läste boken för ett tag sen och jag var fast läste ut den samma dag =)

Postat av: Alexzandra

Pernilla: Du ser, jag köpte faktiskt den boken i present till en kompis för nästan 4år sedan ändå har jag aldrig läst den själv. Berättaren är inte den bästa men det känns som det kvittar :) Ska ligga å lyssna på den ikväll! Nyfunnen lycka liksom.

2009-02-04 @ 20:41:23
Postat av: Karin

Haha sorry!

Men det e ju sååå gott :)

2009-02-04 @ 20:53:33
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: vixx

köp en bok i taget när du är i bokhandeln då.

2009-02-04 @ 21:56:25
Postat av: Alexzandra

Karin: begäret har släppt lite nu :) Vågar mig dock inte in på din blogg igen. hahah.



Vixx: Mmjo, lättare sagt än gjort att välja en!

2009-02-04 @ 23:24:22
Postat av: Kinell

Lyssnade på ljudböcker hela sommaren på Davids, mycket bra påfund! =) Har nu börjat läst Jenna Jamessons bok, kan jag starkt rekommendera!

2009-02-04 @ 23:31:24
URL: http://fardin.blogg.se/
Postat av: Emma

älskart, lyssnar jämt på ljudböcker så kan man göra massa annat samtidigt =)

2009-02-05 @ 01:15:31
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Kinell: Jennas bok va typ den första självbiografin jag läste, otroligt underhållande! ;D Ah, ljudbok å gymmet kommer bli en ny favourit. Man liksom koncentrerar sig så mkt på att höra boken att träningen bara flyter på.



Emma: Jo jag minns ju att du va ute å promenerade med ljudböcker på mp3´n. Å när jag åkte till franska rivieran i sommras låg pernilla å lyssnade på det i sin mobil. Kopplade inte riktigt att jag kunde hitta pocketböcket på ljudbok dock. Men nu så, nu är jag glad =D

2009-02-05 @ 11:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback