Dragqueen á la princess.

Herrom natten va det balklänningen som åkte fram ur garderoben. Den är förövrigt ute på tradera nu. Och idag hittade jag tiaran som även den är från balkvällen. Nästa gång är det väl studentmössan. Jag har nostalgikvällar här hemma hos mamma : )) Va på G att lägga ut tiaran för försäljning men ändrade mig. Kanske får tillfälle att använda den nångång (på mitt bröllopet...?) eller inte. Men ni vet hur det är när man har separationsångest. Man hänger in den där klänningen var eviga garderobsrensning och tror att man kanske kommer använda den. Trots att man inte gjort det senast 5 åren. Essch, tiaran stanna här! Lillasyster kanske kan leka prinsessa med den ; )



Idag kör jag på naglar á la dragqueen =)))



Let´s dance å kesella ätandet fortsätter.....
Imorn f.m måste jag tvinga mig till gymmet, vilade idag :-//

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tjaaaoooo :)



Hoppas din helj blir givande iallafall och inte urtråkig! Kul att träffa dig idag, blir alltid lika glad när jag träffar dig !



Jag kom precis in från en springtur med Boss :D haha



Tommy kom med förslag att vi skulle äta ostbricka imorron framför schlager :D haha tänkte på dig då !



PUSSS

Postat av: Michaela

NAttiii Nattiii ;)



Massa KRAMAR till dig !!!

2009-02-07 @ 00:05:42
URL: http://missmichaela.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Michaela: då kan vi sitta där å tänka på varandra när vi äter våra ostbrickor, hihi :) Ska med kolla schlager tänkte jag, riktigt svensson. Häärligt!

2009-02-07 @ 09:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback