Gym it.



Jobbade idag med. Tror det var mer människor där med ansökningar är riktiga kunder. Haha, önskar att det vore jag som fick läsa igenom och välja ut. Allas ansökningar låter ju så bra! Kul att så många vill ha "min tjänst". Då min tjänst består av allt från 3-10h/månaden så är det ju knappast något man livnär sig på. De ville att jag skulle jobba imorn med men ikke, då ska jag till Örebro med mine familia. Äääntligen ska jag hämta ut mina fukkin shoes. Å tråna efter allt annat jag vill shoppa : )

Annars har jag bara varit på gymmet ännu en gång idag. I hopp om ögongodiis men näää. Blev bara 40min sen hoppade jag in i solariet. Jag var nästan genomskinlig så vit va jag ....

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHA snygg bild måste jag säga =) nej har du den runda sängen. Den vill jag med ha =/ får köpa när jag flyttar hemifrån =)

Postat av: bella (Ó_ó)

Har den där bilden på datorn också, jävla läcker asså! haha! :) :)

2009-02-26 @ 16:27:37
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Sandra: Eller hur, den påminner om en kärring på mitt gym som alltid har olika kombinationer av leopard :-S



Bella: Otroligt het:)

2009-02-27 @ 08:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback