FrukostBlogg.

Gick direkt från sängen och i långkalsongerna å hämtade Diva och gick ner mot näset. Möte upp Anna och det blev en skön morgonpromenad. Bortsett från att jag och hunden höll på att bli uppätna av en annan hund i stan. Haha, blev ju lite skraj, när det inte är ens egen hund liksom  

 


Nu ska jag njuta av min underbara frulle och säsongsavslutningen på gossip girl.
Fick nyss ett mess i gossip anda "Spotted. xxxx xxxxxxxxxx på degernäs. Xoxo"

Vore det inte för att jag stod med smooties i högsta hugg hade jag varit där snabbare än blixten. Tack, för updaten Bellus :)


Kommentarer
Postat av: mandy - blogging from U.K.

haha älskar gossip girl:D

Postat av: Marieh

Hehe jag älskar spinning och mitt favoritpass är på 75 min. =) Javisst är känslan man får efter ett pass helt underbar?! =)

2009-02-03 @ 14:29:39
URL: http://marieh.blogg.se/
Postat av: Hawk

Hej!

Måste berömma dig för en bra och välskriven blogg. Har följt den ett tag och finner den av någon anledning ganska intressant.



Håller precis som du på med träning, dock så lyfter jag tyngre grejer, och försöker äta en så bra kost som möjligt under tiden. Inte alltid det lättaste. Men jag kör på lite Arnold Schwarzenegger-drycker och hoppas på att se ut som honom om några år... ;)



Har även läst mig till att du är svag för kärleksfilmer. Har ett tips på en mycket bra romantisk komedi med bl.a Uma Thurman i huvudrollen. "Prime" heter den!

Till sist, en sån vacker tjej som du ska väl inte ha några problem med att hitta en kille, som är bra på alla sätt och vis, så småningom :)



Keep up the good work!

Mvh

2009-02-03 @ 18:48:36
Postat av: Karin

Smoothies!

Smaskens!!!

2009-02-03 @ 21:31:19
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Mandy: Då är vi 2 gumman :)) Dessvärre var det ju säsongsavslut denna gång, hur ska man klara sig? haha!



Marieh: Du är ju galen! Jag skulle tuppa av och dö efter så lång tid, får ju blodsmak efter 40min, hehe. Men känslan efter ett bra pass är oslagbar.



Hawk: Nämen, vilken uppmuntrande kommentar du! Haha, Arnold Schwarzenegger va min idol i många år, skulle gifta mig med honom när jag blev stor. :D Vad innebär hans drycker om jag får fråga?



Mjo, jag är ju svag för kärleken. Väldigt svag! Därav gillar jag såklart kärleksfilmer, nästan lika mkt som skräckisar. Prime, är inte det den när hon är tillsammans med psykologens son? Isåfall är väl det lite mer utav en dramakomedi? Hhe, jag kanske har framställt det som att jag inte kan "få" någon kille. Faktum är att jag valt själv att vara singel iomed att jag varit i förhållande konstant sen jag var 13år. Intalar mig själv att det är bra att vara själv någon gång för att "hitta" sig själv och den friheten man har som singel är guld. But still, riddaren på den vita hästen, han nobbar man knappast :) Tack än en gång för de värmande orden!

2009-02-03 @ 21:33:18
Postat av: Hawk

Tja, Arnold är ju på köpet snuskigt rik just nu också så... Varför inte?!

Det rör sig mest om proteindrycker. Något pulver man ska blanda med mjölk eller vatten. Inte så gott. Men den som vill vara fin... :) Killen i kassan förstod inte riktigt mitt skämt när jag frågade om man kommer att se ut som Arnold efter att man druckit det ett tag. Han slog på sin försäljnings-taktik och påstod att Arnold själv druckit det och jag mer eller mindre skulle se ut som honom efter några träningar och drinkar. Han tyckte nog själv att han var världens bästa försäljare. Jag tyckte han var korkad.

Annars äter jag proteinrik mat såsom kyckling, ägg, tonfisk etc. Allt för att underhålla musklerna. Eller vad man nu gör.



Riddaren på den vita hästen... Det får mig att tänka på trollkarlen Gandalf. Hade inte han en vit häst han red runt på i Sagan om ringen? Kanske inte han du tänkte på iofs... ;)

Jo, det var nog den jag tänkte på. Men en hel del kärlek är det väl i den? Det spelar väl iofs mindre roll :) Vi provar en ny. I am Sam? Sett den då?

Mm, men att vara singel är väl inte fel? Har själv varit det ett bra tag nu och jag trivs. Just som du skriver, man har frihet. Man gör lite som man vill, när man vill. Men visst är det skönt att vara nykär och ha någon vid sin sida och bla bla. Men ett förhållande ska vara 50/50. Annars är det ingen mening med det. Men sånt hinner man med när man blir vuxen. ;)

Själv väntar jag också på den där ridd... Eller nej, det gör jag ju inte! Såvida riddaren inte är en hon. Det får väl bli första bästa i baren, på jobbet eller någon bakom disken på donkan. ;) Det säger nog bara pang en vacker dag.

Ha det fint!

2009-02-04 @ 14:30:32
Postat av: Alexzandra

Hawk: Misstänkte att det va gamla hederliga proteindrycker ;) Trams. Kyckling, ägg å tonfisk låter ju som rena deffdieten. Jag provar mig fram ja, förr va det träna,svälta,träna,svälta men nu kör jag på sunt förnuft. Man vet ju vad som är nyttigt och vad man helst inte ska stoppa i munnen. Så utefter det väljer jag det nyttiga alternativet och just nu har jag helt uteslutet godis,glass,fikabröd,snacks sen nyår. Går hur bra som helst! Dricker inte heller någon alkhol på obestämd framtid, känns lite överkurs men för jäkla skönt samtidigt. Har en tendens att vill öka skärpmatsintaget dagen efter annars, haha!



Jag är inte så hemma på sagan om ringen filmerna men det är mkt möjligt att det va en vit häst. Behöver ju inte nödvändigtvis vara en häst. Funkar med luftballong oxå :) Mjo, visst är det kärlek med i den, men absolut inte en sån där kärlekshistoria jag faller för. I am Sam tror jag inte jag sett. Bra? Vetotusan om jag gillar singellivet (bortsett från friheten!) är nog en förhållande person mesta dels så det känns nästan som jag kämpar imot ibland för att hålla mig singel. Så sant, letar man så finner man inte. Det är när man minst anar det eller VILL det som Mr fjärilar i magen dyker upp å då är det ju för himla underbart! <3 Ha de topptopp.

2009-02-04 @ 20:55:04
Postat av: Hawk

Jo. jag föll för trycket och gick på det där med proteindryck.

Annars är det väl väldigt viktigt att just äta när man tränar? Man ska äta mycket och ofta har jag fått höra iaf. Nu vet jag ju iofs inte vad din träning går ut på. Kanske bara rör sig om kondition och rörelse? :) Men äta-svälta-grejen ska du nog vara väldigt försiktig med =/

Hur mycket tränar du annars, om man får fråga?

Kör på samma när det gäller alkohol. Har inte druckit på 2 månader! Sägs ju inte vara det bästa när man tränar och vill bygga muskler. Men imorrn syndar jag nog och slänger i mig en och annan. ;) Jag tror annars det inte är så noga med just det. Känns lite som du själv skrev, överkurs.



Luftballong? Häftigt! Skulle nog själv aldrig våga åka en sån. Vart finns säkerheten?

Absolut! I am Sam är en riktigt bra film. 101% garanterat snyft. Men det är väl inte därför man vill kolla på den. Det är en mycket fin och välspelad film :) Den rekomenderas starkt!

Jo, jag förstår hur du menar. Men tror du inte att det kanske kan vara så att man är såpass van med att ha ett förhållande så det tar en tid att ställa om till det motsatta? :)

Jo, det är en underbart skön känsla. Det håller jag med om. :)

2009-02-05 @ 08:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback