Jag tänker synda.

Jag ska vara fyllechaffis imorn igen. Mamma å hennes vän ska på woodys. Fatta hur torr jag är. Till och med mamma har planer för helgen och själv tycker jag det är asgött att slippa festa! ; ) Mor har inte druckit på ja, typ 10år? Hon har glömt bort hur det känns att vara berusad. haha. Så hon kom hem med en påse cider här nyss och denna NYA hittade jag i påsen. Jag är en sucker for xider, the one and the only perfekta fylla. Å jag som nu inte druckit på 8vec tänker synda med ett glas av denna tonight. Jeppjepp. Är det något som får mig att synda så är det en ny flavour av xider. Mmm...



Nu iväg å fredagsfika med Freddan.

Kommentarer
Postat av: Sara

åh den där såg god ut! den måste jag pröva nästa gång:)

Postat av: Pernilla

Mmm ser god ut!

Du får berätta vad den smakade sen=)

2009-02-20 @ 15:35:31
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Sara: Ja verkligen! Jag känner på mig att jag kommer älska den ;)



Pernilla: Det ska jag göra, ser ut som en riktig flickciider <3

2009-02-20 @ 18:22:31
Postat av: Alexzandra

Pernilla: Update: Den va inte SÅ god, men den dög : ) Pine/citrus är fortfarande min favvo, hhee.

2009-02-22 @ 04:05:38
Postat av: Linda

Gud vad jag saknar mina naglar när jag ser dina, gör du dem på stråt? Skitsnyggt e det ju iaf!!

2009-02-23 @ 16:44:45
Postat av: Alexzandra

Linda: Förstår jag! Saknar det otroligt mkt när jag inte får fixa dem på ett tag. Va väldigt länge sen innan denna gång :-S Alltid stråt, Marielle är så trevlig o duktig. hehe.

2009-02-23 @ 17:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback