Länge leve nykterheten.

Sitter hemma hos Lina på gustavsgatan och har precis ätit pyttipanna. Bättre än fyllepizzan det :) Har haft en otroligt trevlig kväll, en av det bättre födelsedagsfriandena någonsin. Att vara nykter is the shit. Man kommer till insikt med mkt, dels att jag inte vill sätta min fot på stattshotellet igen (vilket jag såklart kommer göra ändå!) och även att man kan ha bra roligt utan alkohol.
Sundheten själv som talar.

Den här känslan slår vilket fall som helst det mesta. Att ha kontroll över sig själv å sina handlingar, att få vakna upp imorn pigg som en nötkärna. Att minnas alla samtal under kvällen. Otroligt viktiga samtal förövrigt.

Imorn kommer massa bilder å updates. Å kl 14 kommer hela tjocka släkten å firar. Tror kanske att jag ska dra mig till gymmet till och med, om jag vill vara riktigt överambitiös alltså :))

Hej så länge, Kommer sova ljuvligt.

Kommentarer
Postat av: Elin

va skönt alex :) jo har man problem med att alkoholen tar över handen så är det ju superskönt när man kan känna att man har kontrollen själv :) duktig är du! kramkram

Postat av: Mimma

Men du hade körkort vid 18 och drömbilen haha ;) ja, kan tänka mej det, bara ta bilen och åka därifrån vid ett bråk till ex, iofs kan ju inte jag dra iaf och bara lämna C haha. Men hur var festen? Vill höra allt om det. Förresten är det ingen pluttebebis längre, jag har ju skadat ryggen för jag bär på honom och han är så tung nu :S

2009-02-01 @ 11:13:23
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback