.Love.life.feeling.fine.

Jag har haft en otroligt underbar dag. Ni anar inte. Det är som om någon snart ska nypa mig och säga - haha, trodde du det eller? För bra för att vara sant?

Hela dagen har spenderats i Örebro med familjen, fikat, shoppat & följt med mamma på mammografi. Sen hann jag inte mer än innanför dörren innan jag drog vidare till gymmet! Tränade en timme å pratade en ; ) Å nu har jag fixat med lite tjejstuff, lagt i hårfärg, färgat ögonfransarna, fixat naglarna å skrubbat mig. Nu är jag redo för fredagsfika och Borlänge imorn och resten av helgens trevliiiigheter. Den där irriterande samtalet jag fick på väg hem från Örebro är som bortblåst. Mer om det imörn.

Imöra får ni även lite bilder på inköpen if u are interested.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback