Minitripp.

Blev snabbvisit i Borlänge. Fast jag tycker allt vi hann med en hel del ändå. Var ute och käkade på Bolanche, Otroligt gott! Jag tror dock aldrig jag varit så mätt i hela mitt liv, knappt så jag kunde stå upp. Nån pasta med grädd-kantarellsås och bacon. Å sen till det alkoholfria daqueris, rena desserten! (förövrigt så är de två godisfria månaderna avklarade nu! DuktiDuktig!) Ska dock fortsätta, funkar ju bra så varför börja igen? Efter middagen drog vi hem och slog på Saw 5 för Angelica hade inte sett den : ) Å imorse drog vi iväg till kupolen och drack pepparkaks-cappuccino, morgonstund det !! Å nu har har jag precis kommit innanför dörren här. Älskar vårvädret som är ute, fick till och med inviga mina converse !




Kommentarer
Postat av: lissa

ge mig dem nu!!!=)

Postat av: Alexzandra

Lissa: Buy them! ;)

2009-02-28 @ 18:22:56
Postat av: Angelica Lindvall

Tack för en supermysig snabbvisit! :) Det måste vi göra om, fast en längre visit helst! ;)

2009-03-01 @ 16:00:25
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback