Mötesplatsen.

Mhm, vill man träffa folk så är det ju minst sagt "som hemma" som är the place to be. Hängde på mina "pojkefriends" då mina andra kompisar knappt tagit sig ur sängen. Man kan typ förflytta sig från bord till bord då både den ena å den andra trillar in : ) haha, mobilerna gick varma mellan borden med smsskvaller. Jisses.

Å dissad för statt verkar man blivit oxå!? Pernilla Å Carro är mer sugna på party än att vara hemma med mig. hehe, förstår dem! Slutar väl med att jag får vara fyllechaffis å hämta dem från Örebro i natt. Jeeey, alla hjärtans dag var det ja <3

Nu ska jag dra iväg å bowla lite. HejHej.

Kommentarer
Postat av: hanna

fyfan orkar man komma hem till skvaller karlskoga igen... jag spyr!

Postat av: Alexzandra

Hanna: Alltså, inget "sånt" skvaller. Det va mest att alla mina vänner va där så vi satt och pratade via sms istället för att gå till varandra. Lite pinsamt! :) Nu kommer nog gilla "nya" fika stället, mkt folk är alltid kul! Inte långt kvar tills du kommer nu, sköönt?

2009-02-14 @ 15:08:37
Postat av: hanna

okej, det blir nog väl:) ska blir skönt ja, kunna sova ut utan skrik haha. men det är såklart blandade känslor.

2009-02-14 @ 15:36:24
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback