Schlagerchat at my place.

Det ska gå i ett för då mår jag bra : ) Imorse drog jag, freddan, Bella & Rickard å fikade. Den obligatoriska lördagsfikan. Men så fick pojkarna ett infall när de va på väg till systemet - Att vi skulle kö bowling som förra lördagen. Å det tackade vi inte nej till då det va asroligt sist. De hade även bestämt att jag skulle vara fyllechaffis denna gång oxå. Haha. Så två bilar in till Kristinehamn blev det, trevlig´t. Eftersom jag redan är uppbokad som chaffis ikväll åt mamma så kan jag lika gärna skjutsa resten av stan med. Så nu ska jag iväg å skjutsa första gänget. Sen ska jag chilla till melodiefestivalen med lite snacks i min ensamhet. (Ingrid, du Å jag = msndejt?!)

Jag hoppas ni mina läsare är med och livechattar om MF ?
Underhåll mig sötisar!!



Riktigt ingådda och stilrena pjuxisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback