Shöppat.

Mina älskliingar, får man inviga tygskor nu med det samma?
Ge mig vår för helskotta!!



     

Söndertjatade jeanslegging i svart fick följa med mig (briljant uppfinning) Å den fina fransvesten som jag fick nys om på Sofie Fahrmans blogg : )) Å Escadas nya sommardoft är ute i butikerna, LYCKA!!



Om det irriterande samtalet föresten! Jag är tvingad att gå på ett fukking rekryteringsmöte på måndag för JamJam. Försökte förklara för gubbhelvetet som ringde att jag ska sätta igång med min praktik på måndag. Varav han argumenterade imot mig att detta är ett jobb och det går såklart före praktiken. Det var ett mkt otrevlig samtal det kan jag lova. Att man ska få göra något man brinner för skiter ju dem i, de bryr sig bara om statistiken. Skrev praktiskttaget åt gubbfan att OK, jag kommer. Men jag tänker spela mongo och glömma min CV det kan han räkna med!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för praktik du ska på? =) vad vill du blki när du blir "stor"? kär hårt, din blogg är sjukt grymme

2009-02-27 @ 10:19:58
Postat av: Alexzandra

Anonym: Tack :D Jag ska praktisera på en akut psykavdelning i K-hamn och sen ria-gården(härbärge för missbrukare typ!) i kga/dfs. Jag vill jobba inom missbruksvård som behandlingsassistent eller något liknande.

2009-02-27 @ 10:29:13
Postat av: Angelica Lindvall

Snygga Converse! Minns du när vi sågs första gången i Örebro när du sa att du tyckte såna skor var så fula? ;) Det är tur att åsikterna ändras för de är skitsnygga! Själv har jag ett par vita men dina var tamejtusan snyggare!



Ses om ett tag, babe! :)

Postat av: Annika

Har också köpt mig ett par sånna converse, fast beiga =) Vill också börja använda dem nu!!!

2009-02-27 @ 14:07:30
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lika snygga irl, måste hitta låga vita =(

2009-02-27 @ 15:02:45
URL: http://meandcharlie.blogg.se/
Postat av: Anna

Den där bustiern/bhn är lovely! har en likadan :)

2009-02-27 @ 17:11:42
URL: http://nothingelsematters.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: Jag tycker converse är fult på mig med tanke på att det inte är min stil. Men dessa är som sagt en "light variant" och därav tycker jag de passar mig bättre. Ser bara ut som bigfoot annars ;)



Annika: Såg att det fanns beiga på scorett, bra snygga dem med! skulle helst ha i varje färg. hehe.



Mimma: Hm, kan inte minnas att jag sett låga nånstans. Jag tycker dock höga är snyggare, varför vill du inte ha det?



Anna: Hey twin! Den är SÅ snygg, älskar!!

2009-02-28 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback