Törrare än ..



Min mor
. Redan runt 10 imorse va mamma halvt hysterisk över att det va style på statt ikväll. Jag kunde inte bry mig mindre. Statt är inte ens ett alternativ. Jag stod i valet och kvalet mellan Middag hemma eller middag ute? Laddat hem ett antal skräckfilmer som jag ska ta med mig till Jenny´s å min skräckfilmskväll imöra.

Lugnt å skönt hela helgen blir det.

En sväng övervägde jag bio å middag i Örebro. Premiär på "He´s just not that in to you" men så blev jag sådär bekväm och tråkig. Och nu lutar det åt att ligga i soffan framför ett par filmer å lite gott käk å fruktsallad for dessert. Men jag känner mig helt fine med dem planerna. TråkVarniing! ; )


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är ditt drömyrke? har för mig att du skrivit något om något liknande, fast minns inte om du sagt vad det var? :) bara någon som slog mig, bara sådär :)!

2009-02-06 @ 19:54:44
Postat av: Elin

Jaa verkligen, de går sjukt fort:)

Roligt det med när man ser framsteg från henne hela tiden med skratt osåvidare!!

Visst är hon! ;)

Postat av: Alexzandra

Anonym: Det ända jag kan tänka mig (som jag verkligen brinner för!) är behandlingsassistent, eller likvärdiga yrken. Inom psykiatri & missbruksvården vilket fall som helst : )



Elin: Förstår det! Alla åldrar har väl sin charm. Dock synd att de inte är sådär pytte lite längre ;)

2009-02-06 @ 22:38:24
Postat av: emilie götet

Tjo gumman, Bara undrar en sak..vem är det på bilden?

2009-02-07 @ 00:28:51
Postat av: Alexzandra

Emelie: Tjo Snuttan! Det är Klara Wester, gorgeouse? :)

2009-02-07 @ 09:36:59
Postat av: Anonym

Hahah, ja bara undra, trodde det va hon kate.. men samtidugt inte,så ja va tvungen o fråga :P nu är sccchlager o feber..kunde vart bättre.. hoopas du får en mysig kväll! x

2009-02-07 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback