Unluck?


En sväng på stan för att bli bitter över att jag inte är miljonär så jag kan köpa med mig 5 nya set underkläder. Och hm´s hemsidan suger, utbudet som finns i affären är ju hundra gånger bättre än både katalogen å hemsidan. Så inga nya underkläder fick jag idag inte. Men bio ska jag på : )

Ska kasta i mig lite mat här för att sen hämta upp Pernilla och åka till Örebro. Dagen till ära ska vi gå på Fredag den 13e premiären. Filmen är förmodligen lika dålig som de tidigare men lite modernare effekter kanske man kan hoppas på. Anyways, hoppas att man slipper missöden på oturens dag.

Vad är era planer för helga?

Kommentarer
Postat av: Aida

babe handlade alla <3 dag set igar o tankte pa dig MASTE skicka en bild pa pantiesen de e saaaa marvelous!

puss pa dig ha en lovely fredag den 13.e

Postat av: Alexzandra

Aida: Haha, så det va mig Alex du tänkte på :D Tänkte om det va nån gayfriend. Skicka biiiiiild omgående!! Ha en kärleksfull weekend. Puss

2009-02-13 @ 16:41:29
Postat av: Aida

japp kanner ingen som e mer underklader besatt an dig!

2009-02-13 @ 17:09:06
URL: http://ilovemi.blogg.se/
Postat av: Mimma

Hun, jag sov hos mamma och pappa igår (till idag) var in desperate need of a shower och badkaret är ännu ej fixat fast elektiker var där. så såg inte att du ringde och så dör min mobil dirket efter att jag messade dej imorse =( och ingen har laddare till min mobil! så är fortfarande utan. men har faktiskt tänkt på det där jag med. om det kanske inte är nån som känner dej....

2009-02-13 @ 17:48:17
URL: http://meandcharlie.blogg.se/
Postat av: bell

tack :)

2009-02-13 @ 20:03:09
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback