In love with the love.


Har precis torkat tårarna efter filmen Kärleksbrevet (message in a bottle), hann inte se den igår så det blev idag istället. SÅ vacker, SÅ vacker å SÅ hemsk. Jag borde undvika såna här lovestories. Tror jag får för höga förväntningar på verkligheter. Man liksom vill uppleva det men ändå inte :) Älska som om du aldrig blivit sårad. Har förövrigt märkt att jag varit fasligt sentimental senaste två kvällarna, i bilen på väg hem från gymmet. Det är den där rundan jag tagit som påminner om någonting, jag vet vad den påminner om men jag vet fasen inte varför. Tänker ta en annan väg hem nästa gång. Ingen idé att tortera sig.

Undrar just om alla upplever såndär kärlek någongång. Själv har jag varit kär 2ggr. Men det har definitivt inte varit movielove. Å kär i kärlek som man är hoppas man ju såklart på att få uppleva den där Mr fjäril igen   

Nog tramsat, återkommer imorn när jag blivit normal iiigen. hahah.
GODNATT PUSS.

Kommentarer
Postat av: Peter

Hmm, inte hört talas om den filmen :-) Är det någon ny Dvd film? :-)



Den verkar bra, så du rekomenderar den då?

Postat av: Peter

Läste resten på din blogg nu. Såg att den hade några år på nacken :-)

2009-02-05 @ 08:59:13
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Peter: Ohja, rekommenderar den verkligen. Den är inte nya, mångamånga år gamal. Men så vacker. Å Kevin Costner dessutom. Han kan det där med gråtfilmer! ;) Ja, det är ett tag nu, alltid kul att gå tebax i livet å titta. Enjoy.

2009-02-05 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback