Alexz goes ungkarl..

Jag är på plats som ni ser! Det är jag, Freddan å Johan som bor tillsammans. Dessvärre jobbar de 07-19 varje dag så det är bara att sysselsätta sig själv. Jenny, i want U here! :-) Det är fan inte bara att bo med karlar heller. Fredrik tror att jag ska leva som han gör. På ostbågar, potatissallad, beasås, Öl & Cola. Hm! Som tur är skickade han till mig lite pengar tills mina egna kommer(förhoppningsvis imorn!), jag sa till honom att bara ge mig nån hundra lapp annars kommer jag tröstshoppa upp pengarna i brist på annat. Han sa något om att ta ansvar MEN det glömde förstås jag bort i första affären jag kom in i. Kom ut med en påse, så glad så! haha.

Det är hemskt att isolera sig från omvärlden på det här sättet. Inget internet å ingen hemtelefon som jag kan ringa å tjöta från. Höll på att dö av bloggabstinens under gårdagen. Så nu sitter jag på internetcafè precis runt hörnet från lägenheten.

Igår efter pojkarna kom hem från jobbet slog vi på Benjamin Button filmen som de gör reklam för å som jag även hört en del om. O shiit. Vacker film! Älskade den! Det tog ungefär en kvart innan de andra snarkade. Jag låg dock stenad framför filmen i nästan 3h. Länge sen jag såg en så fiiin film. Brad Pitt är inte the man of dreams i vanliga fall men tillsammans var
dem så vackra. Ni måste se filmen omedelbums! <3

Sen var det dags å krypa till koja. F ville inte låta mig ligga överst i våningsängen först. Han drog något dåligt skämt om att jag inte är stabil på andra våningen, hahaha! :D Känns lite som att sova på hostel, (Angelica, minns du den rangliga våningsängen i Paris??) Efter intervjun igår blev det inte mkt mer vettigt gjort. Låg å läste norska FHM och funderade på om jag skulle äta makaroner och köttbullar eller stuvade makaroner och köttbullar. Hard coice alltså!

      

Kändes som om jag skulle till skolan när jag trippade iväg till intervjun med
min dator på axeln, haha.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vart har du köpt din snygga jacka? :)

Postat av: Emma

åhhh ostbågar o beasås, underbart! Kollade på benjamin button häromdagen sååå bra film.

2009-01-13 @ 14:49:46
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Frida: Den röda? Stadium. :)



Emma: Haha, kanske inte tillsammans :P Ja, visst va den? Sista timmen va så fin att det kom nåra tårar.

2009-01-15 @ 21:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback